ابراهیم اصغری کارگردان سینما و تلویزیون:

شهید برونسی نماد بسیجی کارگر در دفاع مقدس بود

کد خبر : 4644
چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 12:21

کارگردان سینما و تلویزیون و از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت : شهید عبدالحسین برونسی نماد یک بسیجی کارگر زحمت کش بود که در دوران دفاع مقدس به چهره ای تابناک و نمادی ارزشی از جنس تندیس مقاومت و ایثار و شهادت بودند.

ابراهیم اصغری در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری در روز جانباز ، گفت : دوران دفاع مقدس کارخانه الگوسازی از جنس ارزشهای اسلامی و اخلاقی بود، نماد هایی ارزشی از جنس ایثارو شهادت و مقاومت را به جامعه اسلامی معرفی نمود .

از یادگاران دفاع مقدس و کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با تاکید براینکه سرداران شجاع در دوران دفاع مقدس رخ نمایی کردند ، تصریح کرد : شهید عبدالحسین برونسی نماد یک بسیجی کارگر زحمت کش بود که در دوران دفاع مقدس به چهره ای تابناک و نمادی ارزشی از جنس تندیس مقاومت و ایثار و شهادت  بودند .

بسیج کارگری از گسترده ترین اقشار در دوران دفاع مقدس بودند

اصغری با تاکید براینکه  بسیج کارگری از گسترده ترین اقشار در دوران دفاع مقدس بودند ، اضافه کرد : کار آنها در دوران دفاع مقدس بسیار سخت و طاغت فرسا بود و در سنگرها سخت ترین و دشوار ترین کار ها را بر عده داشتند .

بسیج کارگری در حوزه فیلمسازی مظلوم واقع شده اند

کارگردان"شور شیرین " با اشاره به این نکته که  کارگران در دوران دفاع مقدس متاسفانه در حوزه فیلمسازی مظلوم واقع شده اند ، ابراز داشت : جانبازان قشر بسیج کارگری شهدای زنده هستند که باید خاطرات آنها  به کتاب و فیلم تبدیل شود .

اصغری در خاتمه اظهار داشت : بسیج کارگری در دوران سازندگی هم برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی از اقشار تاثیرگذار در تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

 

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه