فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال مطرح کرد:

شهید حججی شاگرد مکتب قرآن کریم است

کد خبر : 8902
یکشنبه 12 شهریور 1396 - 10:03

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال، گفت: شهید حججی شاگرد شایسته مکتب حیات بخش قران کریم و حجت خداوند در عصر و زمانی است که تفکر تاسف بار یزیدی را همچنان بر قلوب بیمار و تکفیری حمل می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، سردار علی شالیکار در حاشیه برگزاری  سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که در آستانه عرفه حسینی، سی و ششمین دوره مسابقات قران کریم قرارگاه غدیر را در مازندران، دیار علویان و مهد سرداران و ده هزار شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و 32 شهید مدافع حرم برگزار کردیم، اظهار کرد: این ایام تحت تاثیر شهادت مظلومانه شهید عاشورایی جبهه مقاومت، شهید محسن حججی است، شهید حججی شاگرد شایسته مکتب حیات بخش قران کریم و حجت خداوند در عصر و زمانی است که تفکر تاسف بار یزیدی را همچنان بر قلوب بیمار و تکفیری حمل می‌کند.

وی افزود: امروز بیش از همه محتاج توسل و تمسک به قرآن هستیم آن چنان که رزمندگان دوران دفاع مقدس روح و جان خسته از ملالت روزگاران را در اقیانوس پر رمز و راز آیات الهی شست و شو می‌دادند.

شالیکار رزمندگان اسلام را زاهدان شب، شیران روز و پرچم برافراشته اسلام و انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر دانست و تصریح کرد: رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی نیز در امتداد عاشورایی و به تاسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بر برج و باروی ایمان و آزادگی ایستادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال با بیان اینکه شهدا تربیت شدگان واقعی مکتب قرآن و باقی مانده‌ای از شهدای عاشورا هستند، تصریح کرد: شهدا در جبهه مقاومت ایستادند تا دیوانگان تکفیری جرات و جسارت بر حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت نداشته باشند.

این فرمانده افزود:  تعالیم واقعی اسلام ناب محمدی و حقیقت فرهنگ قرآنی همچنان در شریان امت اسلامی جاری است.

وی تاکید کرد: این افتخارات بزرگ در سایه اقتدار و رهبری بزرگ مردی از تبار حسینیان میسر شده است ما با اوییم و این راه افتخار آمیز را با تمام وجود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه