سردار شهید محمد کاظم زاده؛

شهید کارگری که زمانه حال کشور را پیشبینی کرد

کد خبر : 10372
شنبه 30 دی 1396 - 10:20

برادرم دشمن از کار تو می ترسد و هرمهره ای که تو در کارخانه می بندی طنابی سربی می پندارد که بر گردنشان پیچیده میشود و هر وسیله ای که تولید می کنی چون تیری است به سوی غرب و شرق که خطا رفتنی نیست. آری هرچند تیر رزمندگان در جبهه به دشمن اصابت می کند اما تولید تو همچون تیرهایی است که تماما هدر نرفته و به دشمن اصابت می کند. پس برادرانم پیامم به شما که پیام شهیدان و انبیاء است تولید است،تولید ،تولید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، سلام بر شما همسنگران و سلام برشما هم رزمانم و شما برادران مسلمانم. آنگاه که در کارگاه کار می کردم هر روز شاهد شعار دادن گروه هایی بودم که به نام خلق و به نام توده دم از حمایت زحمتکشان می زدند و خودرا ضد امپریالیسم می خواندند گرچه از قران فهمیده بودم و شناخته بودم که اینها مدافعین دروغین هستند که کارگر و کشاورز را سپر حرکت خویش کرده اند ،اما هرگزباورم نمی شد که روزی به دست ناپاک کسانی یعنی همان مدافعین دروغین کارگر به خاک وخون بغلتم . آن روز که برای نجات مردم صادقانه به کردستان رفتم و با قلبی مملو ازعشق به مردم کرد به آن خطه عزیز قدم گذاشتم خدا شاهد است که نه آدم کش بودم و نه ضد خلق و نه دیکتاتور و تنها و تنها به قصد آباد کردن کردستان و برای اسلام به آنجا رفتم .ولی انان ناجوانمردانه به ما حمله کردند و بسیاری از همفکران وهمسنگران ما را به شهادت رساندند.

برادرم دشمن از کار تو می ترسد و هرمهره ای که تو در کارخانه می بندی طنابی سربی می پندارد که بر گردنشان پیچیده میشود و هر وسیله ای که تولید می کنی چون تیری است به سوی غرب و   شرق که خطا رفتنی نیست. آری هرچند تیر رزمندگان در جبهه به دشمن اصابت می کند اما تولید تو همچون تیرهایی است که تماما هدر نرفته و به دشمن اصابت می کند. پس برادرانم پیامم به شما که پیام شهیدان و انبیاء است تولید است،تولید ،تولید .

آرزو دارم که پاسدار خونم و محافظ اسلام باشی که اگر اسلام بماند همه چیز خواهد ماند و استعمار و استثمار از بین خواهد رفت و اگر اسلام نباشد نه تو می مانی و نه کار و اگر چنانکه بمانی به صورت انسان نخواهی ماند بلکه به مانند حیوانی خواهی ماند که شرافت اش را دزدیده اند وسوار بر او از وی بار می کشند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه