به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی:

شیفت ایثا ر برای خدمت به نیازمندان

کد خبر : 15107
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 11:35

در هفته کار وکارگر و همزمان با روز بسیج کارگران و کارخانجات، شیفت ایثار در شرکت های منتخب استان آذربایجان شرقی برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در هفته کار و همزمان با روز بسیج کارگران و کارخانجات، شیفت ایثار در شرکت های منتخب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

محمد جواد عقلمندی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ضمن حضور در تعدادی از شرکت های تولیدی ضمن بازدید از خط تولید و شیفت ایثار کارگران، با اهداء شاخه های گل از تلاش شبانه روزی کارگران در عرصه صنعت و تولید تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

وی در خصوص اجرای شیفت ایثار گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و افزایش نیاز به مصرف اقلام بهداشتی وضدعفونی برای رفع نیازمندیها، بسیاری از واحدهای تولیدی مرتبط از اوایل اسفند چه آنهایی که ما پایگاه داشتیم و چه آنهایی که فاقد پایگاه بودند، در راستای مسئولیت خود با سازماندهی پای کار آمدند و یک شیفت را به شیفت ایثار اختصاص دادند تا نیاز مردم را رفع کنند. که در خور خود اقدامی جهادی و قابل تحسین است.

عقلمندی در ادامه افزود: امروز فشار کاری اوایل اسفند بر کارخانه ها وجود ندارد و عرضه و تقاضا به مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی به تعادل رسیده است ولی در هر حال تا زمانی که نیاز باشد شیفت ایثار در این واحدها اجرا خواهد شد.

وی نقش مجموعه های تولیدی علی الخصوص واحدهای تولیدی دارویی و مواد ضدعفونی کننده را در مبارزه با کرونا ویروس بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مردم توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند تا بزودی شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

گفتنی است در راستای اجرای شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، کارگران به صورت رایگان و بصورت ایثارگرانه به کار و تولید مشغول شدند، که مدیران واحدها اعلام نمودند عواید حاصل از آن را برای اجرای هر چه بهتر رزمایش کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان اهداء خواهند نمود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه