فرمانده بسیج کارگری در جمع حلقه های صالحین مس باهنر گفت :

صنعت نظامی و خودکفایی ایران چشم دشمنان را کور کرده است

کد خبر : 9432
سه شنبه 2 آبان 1396 - 09:19

حسین باقری گفت :امید داشتن به بیگانگان گرگ صفت هیچ دردی را از ملت فهیم و بصیر ایران دوا نمی کند لذا در خشندگی امروز ایران در صنعت نظامی و خودکفایی آن در این عرصه چشم دشمنان را کور کرده و ایران را د رجایگاه پنجم صنعت نظامی جهان قرار داده است لذا این پیشرفت ها در صنایع نظامی نشان از الگو بودن این عرصه برای دیگر قسمت ها و عرصه های نیازمند تلاش بیشتر در ایران است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسییج کارگری کشور، فرمانده بسیج کارگری روز گذشته با حضور در جمع اعضای حلقه بسیج کارگری کارخانه مس شهید باهنر کرمان ، گفت : اظهارات اخیر  نادانی چون ترامپ درباره جمهوری اسلامی در واقع اشاره  اقرار به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه  دارد .
حسین باقری گفت :همان گونه که این مردک نادان اشاره می کند ، ایران از داخل امریکا تا سواحل اقیانوس هند تبدیل به یک چالش برای آمریکا شده است ، اکنون بر همگان معلوم شده است که نسخه شفا بخش اقتصاد کشور در دستان کدخدا نیست بلکه در دستان پرتوان کارگرانش با تکیه بر توان خویش در پناه سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبر کبیر انقلاب می باشد .

وی افزود : امید داشتن به بیگانگان گرگ صفت هیچ دردی را از ملت فهیم و بصیر ایران دوا نمی کند لذا در خشندگی امروز  ایران در صنعت نظامی و خودکفایی آن در این عرصه  چشم دشمنان را کور کرده و ایران را د رجایگاه پنجم صنعت نظامی جهان قرار داده است لذا این پیشرفت ها در صنایع نظامی نشان از الگو بودن این عرصه برای دیگر قسمت ها و عرصه های نیازمند تلاش بیشتر در ایران است .

حسین باقری ادامه داد : توجه به الگوپذیزیری از صنایع دفاعی و نظامی می تواند ما را از تکان های  این پس لرز های ساختگی آسیبی به ملت ایران نخواهد رساند ، امروز کشور ایران در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی است و کارگران تولیدی در کارخانه های بازوان پر توان حرکت این چرخ های زنجیره شده اقتصادی شده و  رزمندگان این جبهه اقتصادی هستند .

فرمانده بسیج کارگری در پایان خاطر نشان کرد : کارجبهه ایی شب و روز ندارد  و باید با تمام توان کار کرد و اجازه نداد تا این سنگر به دست دشمنان فتح شود وخط تولید امروز بشکند لذا اکنون این محیط های تولیدی مقدس هستند و توسلات رمز عبورو قدرت بن بست شکنی از  تانک های زرهی دشمن و پیروزی بر این جبهه خواهند بود .

انتهای پیام /ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه