مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت ماشین سازی تبریز:

ضرورت بازگشت شرکت ماشین سازی به روز های پررونق در سال جهش تولید

کد خبر : 15424
یکشنبه 15 تیر 1399 - 12:55

حبیب دباغی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت ماشین سازی تبریز آمادگی بسیج را برای کمک به افزایش تولید و بهره وری در آن شرکت اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، حبیب دباغی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی که بمنظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و کمک به رفع موانع تولید و کمک به بهبود فضای کسب و کار درشرکت ماشین سازی تبریز حضور پیدا کرد آمادگی بسیج را برای کمک به افزایش تولید و بهره وری در آن شرکت اعلام نمود.

ضرورت بازگشت شرکت ماشین سازی به روز های پررونق در سال جهش تولید

وی در این بازدید اظهار داشت: باید تلاش کرد تا مجموعه ملی ماشین سازی که یکی از ارکان مهم صنعتی کشور است مجددا به روزهای پررونق تولید برگشته و در روند اقتصادی استان تاثیر بیشتری داشته باشد.

حبیب دباغی با اشاره به مشکلات مطرح شده از طرف مدیر عامل شرکت ماشین سازی برای تامین قطعات اولیه گفت: با توجه به مشکلات بوجود آمده تلاش خواهد شد تا در اولین فرصت نسبت به رفع این مشکل اقدام گردد.

مهندس فرج زاده مدیر عامل شرکت ماشین سازی ضمن تشکر از حضور مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان در آن شرکت افزود: این شرکت آمادگی لازم را دارد تا با حمایت مدیران تصمیم گیر استان و حمایت بسیج بتواند مشکلات فعلی شرکت را مرتفع ساخته و نسبت به افزایش تولید و صادرات اقدام نماید.

وی همچنین ضمن استقبال از پیشنهاد بسیج کارگران و کارخانجات استان برای کمک به رفع مشکل تامین قطعات خواستار حمایت بیشتر بسیج شد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه