فرمانده سپاه الغدیر:

طراحی و تولید البسه با فرهنگ ایرانی اسلامی، مصداق مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است

کد خبر : 2391
سه شنبه 2 تیر 1394 - 12:52

سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر با حضور در شرکت صنایع طراحان دوخت یزد، ضمن تقدیر از دو بسیجی معلول که در آن مشغول به کار می‌باشند گفت: «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسراییل؛ یعنی همین» و بر طراحی البسه با فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر و محمدرضا نیک نام مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد، جهت تقدیر از دو نفر از بسیجیان پایگاه امام جواد (ع) شرکت صنایع طراحان دوخت یزد، در منزل و اتاق محل کارشان حضور یافتند. این دو تن شاخص، افرادی هستند که با تمام محدودیت‌های جسمانی، ضمن ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی با ساخت نرم‌افزارهای مدیریت مشتری با شاخص اسلامی- ایرانی، مسبب رونق صنعت در عرصه فروش و توسعه سیستم کسب و کار بوده اند.

سردار فتوحی ضمن تشکر از کارآفرینی گروه پوشاک پل اظهار داشت: «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسراییل؛ یعنی همین» و بر طراحی البسه با فرهنگ ایرانی اسلامی تأکید نمود و برای عطف این حرکت مهم در استان یزد، شروع طراحی روسری و مقنعه را با نام پروژه چارقد پیشنهاد داد.

در این بازدید که باعث دلگرمی و انگیزه این عزیزان شده بود، مهدی ماندگار،  فرمانده حوزه شهید برونسی شهرستان تفت و مدیر شرکت طراحان دوخت، گروه بازدید کننده را مشایعت کرده و با تقدیم هدایا و تقدیرنامه‌ای با امضای سردار فتوحی، سال همدلی و هم زبانی دولت و مردم را یادآور شد و آرزوی پیروزی این بسیجیان را از حضرت زهرا (س) خواستار شد.

الهه خلیلی معلول کارآفرین و فعال در زمینه ی تولید البسه اسلامی گفت:

اینجانب الهه خلیلی، متولد 1364 دارای معلولیت جسمانی شدید، فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی می‌باشم. از سال89 افتخار آشنایی و همکاری با جناب آقای عبداللهی منش، فرمانده پایگاه بسیج و مدیر شرکت طراحان دوخت و مجموعه ایشان که حامی اشتغال توان‌خواهان سازمان بهزیستی هستند، را داشتم و درامور تایپ و ثبتی مشغول بکار شدم و با ادامه تحصیل و حمایتهای بی دریغ ایشان، امور مربوط به شناسایی مشتریان و نیازهای بازار را در واحد مدیریت CRM  در دست داشته و اکنون نیز فعالیت دارم، که با یاری خداوند توانسته ام سهمی کوچک از پیشرفت این گروه بزرگ را داشته باشم. اینجانب عضو پایگاه بسیج این کارخانه نیز می باشم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه