اله بداشتی در دوره آموزش ارزیابان طرح نشان اقتصاد مقاومتی:

طرح نشان اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد یک الگوی مناسب برای مراکز کار و تولید است

کد خبر : 18950
چهارشنبه 11 آبان 1401 - 14:30
.

طرح نشان اقتصاد مقاومتی بسیج کارگران و کارخانجات با حضور 80 نفر از متخصصان و ارزیابان حوزه کارگری و کارفرمایی در حال برگزاری است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دوره  آموزشی ارزیابان طرح اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به مدت ۳روز  در تهران در حال برگزاریست.
هدف از برگزاری این دوره، مشخص نمودن یک الگوی پایدار و اثر بخش و تکثیر آن در خانواده تولید کشور در راستای ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و پیشرفت در زمان تحریم ها می باشد.
با توجه به بازدید هایی که در سال های گذشته از مراکز تولیدی کشور به عمل آمده، با برگزاری جلسات تخصصی بین مدیران عامل کارخانجات و صاحبان فکر و اندیشه حوزه کار و تولید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برآن شده تا با نگاه کمک به جامعه کارگری و کارفرمایی و همچنین با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و این نکته اساسی که پایه های اقتصاد در کشور نیاز به مقاوم سازی دارد، واحد های تولیدی که با توجه به تحریم های ظالمانه به موفقیت های بزرگی دست یافته اند را مشخص و با اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به دیگر مراکز کار و تولید کشور  به عنوان الگو معرفی شوند.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پس از 9 ماه کار کارشناسی و تخصصی برای اجرا این طرح به یک دستورالعمل جامع و قابل اجرا رسیده که با انتخاب 570 ارزیاب از سراسر کشور آماده اجرای این طرح هستند.
در این دوره 80 ارزیاب منتخب کشوری  آموزش تخصصی می بینند و با فراگیری آموزش های لازم توسط اساتید خبره در کشور نسبت به ارزیابی واحد تولیدی اقدام خواهند کرد.
در فاز اول این برنامه 700 واحد تولیدی شناسایی شده و توسط 80 ارزیاب استانی و 250 ارزیاب شهرستانی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت که در نهایت تعدادی واحد تولیدی، نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی و به 250 واحد تولیدی دیگر نشان درجه دو اقتصاد مقاومتی اهدا خواهد شد.

اله بداشتی مسئول سازمان بسیج گارگران و کارخانجات کشور در این دوره آموزشی گفت: ایران قوی در مسیر پیشرفت در حال حرکت است و دشمن بر دشمنی خود قسم خورده و سعی در زمین‌گیر کردن مراکز کار و تولید و  راه اندازی سناریو تجمع کارگران را دارد که الحمدلله جامعه کارگری و کارفرمایی هوشیار و با بصیرت هستند و مسیر خود را با ببگانگان منافق جدا کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به نمایندگی از سازمان بسیج مستضعفین مسئول اجرای طرح نشان اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی باید بتواند عدالت اجتماعی و اقتصادی را اجرا کند،
اقتصاد مقاومتی باید بتواند به کارفرما و کارگر کمک کند، اقتصاد مقاومتی باید بتواند به بازار و بازاریان کمک کند.
اله بداشتی گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با اجرای طرح نشان اقتصاد مقاومتی به دنبال الگوی اثر بخش قابل تکثیر با گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه کارگری و کارفرمایی است و ان شاء الله دستاورد خوبی برای اقتصاد کشور با معرفی مراکز منتخب به دیگر مراکز کار و تولید باشد.

نماینده بنیاد مستضعفان خانم دکتر بیداریان ضمن تشکر از سازمان بسیج کارگران  و کارخانجات کشور در اجرای طرح نشان اقتصاد مقاومتی گفت: بنیاد مستضعفان همواره حامی تولید در کشور بوده و سعی در برطرف نمودن مشکلات مراکز کار و تولید داشته است.

ارسال توسط : 2 Del
بازدید
دیدگاه