در حاشیه بازدید از کارخانه پی وی سی در جیرفت مطرح شد:

عدم نیروی متخصص آموزش دیده تولید را متوقف کرده است

کد خبر : 10051
چهارشنبه 29 آذر 1396 - 13:38

حسین باقری گفت : کارخانه تولید درب وپنجره پی وی سی جیرفت نیروی متخصص ندارد زیرا هیچ نهادی حاضر نیست تا مسئولیت آموزش به نیرو هایی برای کاردر این کارخانه را بر عهده بگیرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،حسین باقری فرمانده بسیج کارگری کرمان  با هیئتی همراه  از کارخانه تولید درب وپنجره پی وی سی  شهرستان جیرفت کرمان  بازدید کردند.

حسین باقری به خبر نگار بسیج کارگری گفت : در  کارخانه تولید درب و پنجره جیرفت 15 کارگر مشغول به کار  هستند که بر اساس قانون کار حقوق و دستمزد آنان پرداخت می شود اما یک مشکل بزرگ دارد :این مشکل به عدم نیروی متخصص و آموزش دیده در این واحد تولیدی است .

وی ادامه داد : هیچ نهادی نیست که متولی آموزش  نیروی متخصص این واحد تولیذی باشد لذا مدیر کارخانه پیشنهاد می دهد که سازمان فنی  و حرفه ایی پای کار  آمده و متولی آموزش به نیروهای این واحد تولیدی شود ، زیرادر حال حاضر این کار خانه برای آموزش نیروی متخصص هزینه های گزافی را پرداخت می کند اما در نهایت کارگر بعد از اموزش کار را ترک می کند .

حسین باقری در پایان خاطر نشان کرد : تصمیم سازی شد تا با هماهنگی بسیج کارگری جیرفت و سازمان فنی و حرفه ای این شهرستان  این مشکل برطرف گردد.

شایان ذکر است در این بازدید ،  رییس شرکت شهرکذهای صنعتی جیرفت و فرمانده حوزه کارگری این شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام /ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه