فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

عرصه برای حضور آمریکایی‌ها در منطقه کاملا تنگ شده است/ تحلیل‌گران غربی انقلاب ایران را پیش‌بینی نکرده بودند

کد خبر : 7750
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 12:41

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروزه در منطقه که قبلاً در سیطره آمریکا بود، شرایط معکوس شده و برای حضور آمریکایی‌ها کاملاً تنگ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری اظهار کرد: طبیعی است که پیروزی انقلاب اسلامی یک اتفاق بزرگی است و این اتفاق در دوران خودش بر اساس محاسبات مادی در سطح دنیا اصلاً قابل پیش‌بینی نبود.

وی افزود: از روی شواهد و قرائن، با استفاده از فرآیندی که از تحلیل حوادث بین‌المللی داریم و بر اساس محاسبات 16 نهاد آمریکایی در تابستان سال 57 راجع به وضعیت ایران؛ اینطور بیان می‌شود که هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند به همین دلیل آمریکایی‌ها تلاش کردند تا با استفاده از قدرت نظامی حرکت ملت ایران را مهار کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: اگر مردم و امتی به خدای بزرگ لبیک گویند، خداوند لبیک آن‌ها را از خود دریغ نمی‌کند و پاسخ این لبیک به خود مردم می‌رسد.

وی تأکید کرد: یکی از پیامدهای اصلی خون شهدا، پیروزی انقلاب اسلامی بود که بذل جان انسان‌های فداکار باعث شد تا این موهبت به جمهوری اسلامی ایران برسد.

سلیمانی ادامه داد: اگر آن زمان کشور یا ملتی حرفی برای گفتن داشت یا زیر علم غرب و یا شرق بود، آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را کردند که کاروانی را که اسلام با مدیریت ولی‌فقیه به راه انداخته متلاشی کنند و توطئه‌های فراوانی را در ایران ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: در مقابل بسیاری از مردم ایران و فرزندان امام با دست خالی به میدان آمدند که از این میان 23 هزار و 500 شهید اصفهان، 14 هزار شهید کارگری کشور و 6 هزار و 500 کارگر شهید اصفهان به عنوان فرزند امام خمینی(ره) لیک گفتند و به میدان آمدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از این شهدا نظامی حرفه‌ای نبودند اما هر کدام از آن‌ها امروزه یک تجلی‌گاه بزرگی از افتخار، عزت و ولایت‌مداری هستند.

وی افزود: امنیت ملی ما یک امنیت پایدار و مقتدرانه‌ای است که بازدارندگی دارد و اقتدار امنیتی برای کشور به همراه داشته، اقتدار امنیتی ماحصل خون شهداست و با دلار به دست نیامده است.

سلیمانی با بیان اینکه دستگاه‌های کشور با مدیریت فرمانده کل قوا و دستگاه‌های امنیتی با زیرساخت خون شهدا برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، گفت: امروزه در منطقه که قبلاً در سیطره آمریکا بود، شرایط کاملاً معکوس شده و برای حضور آمریکایی‌ها کاملاً تنگ شده و آمریکایی‌ها متحمل شکست بزرگی از ایرانی‌ها شدند.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها بیش از 50 درصد قدرت نظامی کل دنیا و بیش از 28 درصد قدرت اقتصادی کل جهان داشته و همراهان بسیار زیادی در کل اروپا دارد اما آن قدرت مهیب و میلیارد دلاری در ارتش آمریکا بر پایه دریا و موشک است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: اگر شهدا در آن زمان به امام راحل (ره) و ولی‌فقیه لبیک گفتند، امروزه نیز ملت ایران در شنیدن ندای مقام معظم رهبری پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه امروزه در شرق مدیترانه تنها کشوری که جنگ نیابتی ایجاد می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: اقتدار امنیتی که انقلاب ایجاد کرده پیامد بزرگ انقلاب اسلامی است.

سلیمانی بیان کرد: عدم موفقیت در برخی از بخش‌ها فاصله گرفتن از شهدا و آرمان‌های امام راحل(ره) بوده است و اگر می‌خواهیم در آن بخش‌ها موفق باشیم باید به راه شهدا تحت ولایت مقام معظم رهبری توجه کنیم.

وی ابراز کرد: امروزه با هدایت سپاه و نیروی دفاعی کشور به دستاوردهای بزرگی رسیدیم و در تراز بالا و منحصر به فردی قرار داریم، در حالی که این پیشرفت فقط در کشورهای محدودی اتفاق افتاده است، باید توجه داشته باشیم که با دستورات فرمانده کل قوا و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلات اقتصادی حل‌شدنی است.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه