با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت:

عطرافشانی مزار شهدا/حضور کارگران بسیجی قم در نماز جمعه

کد خبر : 157
شنبه 7 اردیبهشت 1392 - 14:38

کارگران بسیجی کارخانجات و شرکت های قم، در روزهای آغازین هفته بسیج کارگری با عطر افشانی مزار شهدا و حضور در نماز وحدت بخش جمعه، با آرمانهای شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری، فرماندهان پایگاههای مقاومت و کارگران بسیجی و کارفرمایان و کارآفرینان شرکتها و کارخانجات قم عصر روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت و همزمان با اولین روز از هفته کار و کارگر، در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم حضور یافته و با عطرافشانی و اهداء شاخه های گل به قبور مطهر 10 شهید بسیج کارگری نسبت به ادامه راه پرفتوح شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم معنوی که فرماندهان سازمان و حوزه بسیج کارگری سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز حضور داشتند، وحید وزیری راد قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان طی سخنان کوتاهی بر اراده راسخ کارگران بسیجی استان در پیمودن راه شهدای بزرگوار، اجرای منویات مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی تاکید نمود.

همچنين به همت پايگاه مقاومت شهداي گمنام حوزه بسیج كارگري شهيد تندگويان براي اولين بار ايستگاه صلواتي واكس همزمان با غبارروبی مزار مطهر گلزار شهدا علي بن جعفر(ع) قم بر پا شد و مورد استقبال مردم و زائرين قبور شهدا قرار گرفت.

گفتنی است در روز جمعه ششم اردیبهشت نیز مدیران کارخانجات و شرکتها به همراه کارگران بسیجی پایگاههای بسیج کارگری سپاه علی بن ابی طالب(ع) به همراه  وزیری راد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و قائم مقام  وزیر و همچنین بابایی فرمانده سازمان بسیج کارگری سپاه علی بن ابی طالب(ع) و بداقی فرمانده حوزه شهید تندگویان در صفوف دشمن شکن نماز جمعه قم حضور یافته و دومین روز از هفته کار و کارگر را گرامی داشتند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه