در حاشیه بازدید یک روزه مسئول شرکت صالجین مطرح شد ؛

فاستونی آسیا تامین کننده پارچه های شرکت صالحین کرمان

کد خبر : 10201
چهارشنبه 13 دی 1396 - 10:18

احمدی مسئول شرکت صالحین ضمن ابراز خرسندی از نوع پارچه تولید شده در این کارخانه خواستار همکاری بین این دو واحد تولیدی شد و احمد پور مدیر کارخانه فاستونی نیز این در خواست را پذیرفت و مقرر شد ، پاچه های مورد نیاز کارگاه های تولیدی گلباف را که تحت عنوان خانه توسعه فعالیت می کنند را فاستونی آسیا تامین نماید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، روز گذشته فرمانده بسیج کارگری کرمان به همراه مسئول بسیج مهندسین صنعت و احمدی مسئول بخش  خانه توسعه پوشاک" شرکت صالحین " از کارخانه "فاستونی آسیا" بازدید کردند.

این بازدید به منظور تعامل بین کارخانه آسیا و شرکت تعاونی صالحین در جهت تامین مواد اولیه این شرکت صورت گرفت .

در این بازدید  یک روزه احمدی مسئول شرکت صالحین ضمن ابراز خرسندی از نوع پارچه تولید شده در این کارخانه خواستار همکاری بین این دو واحد تولیدی شد  و احمد پور مدیر کارخانه فاستونی نیز این در خواست را پذیرفت  و مقرر شد  ،  پاچه های مورد نیاز کارگاه های تولیدی گلباف را  که تحت عنوان خانه توسعه فعالیت می کنند را فاستونی آسیا تامین نماید .

در حال حاضر شرکت صالحین  نمونه اقتصادی در شهر گلباف است زیرا  اقدام به راه اندازی کارگاه های خانگی در رشته های مختلف، شیرنی پزی ، پارچه دوزی و گیاهان دارویی نموده است  ، بخش تولید منسوجات پارچه ایی در این شهرستان آغاز خوبی داشته است و  تا کنون توانسته است  2 هزار دست لباس برای کارکنان صنایع فولاد بردسیر و بانک رسالت ،تهیه و تحویل دهند .

شرکت صالحین طرح کار در خانه را اجرا می کند زیرا روال کار به این شکل است که  مواد اولیه را به خانوار تحویل داده و به صورت بسته بندی و آماده شده تحویل می گیرد و حق و زحمه  تولید کننده را در زهمان زمان  می پردازند و این امرنه تنها  حضور واسطه و سودجویی را از بین می برد بلکه تولید کننده نیز دغدغه بازار فروش و یافتن مشتری برای خود را ندارد و تمام فکر و ذهنش برای ارتقا کیفیت تولیدات خود ش صرف می شود .

انتهای پیام /ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه