در مراسم تجلیل از کارگران نمونه بسیجی:

فرمانده سپاه گیلان:جنگ اقتصادی آخرین پیچ مسیر انقلاب است

کد خبر : 181
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 13:07

سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس استان گیلان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه بسیجی با اشاره به اینکه یک مدیر خوب باید محیط شناس باشد شناخت درست از محیط کار را مورد تاکید قرارداد و افزود: امروز تقابل ما با استکبار جهانی برای ایستادن بر روی پای خود اجتناب ناپذیر است.

 

به گزارش سایت بسیج کارگری، سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس استان گیلان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه بسیجی با اشاره  به اینکه یک مدیر خوب باید محیط شناس باشد شناخت درست از محیط کار را مورد تاکید قرارداد و افزود: امروز تقابل ما با استکبار جهانی برای ایستادن بر روی پای خود اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به بررسی های نظریه پردازان سیاسی و اقتصادی در خصوص مسائل خاورمیانه اظهارداشت: امروز خاورمیانه مرکز انرژی و قدرت است.

سردار محمدی بزرگترین ضعف کشور را  در مدیریت عملیاتی دانست و گفت: ایران اسلامی از حیث امکانات و استعداد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و نیروهای نخبه انقلابی در کشور به حدی هستند که نیازهای کشور را در داخل تامین نمایند و کشور را در عرصه های سیاسی و اقتصادی متحول نمایند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان رسیدگی به مشکلات در بخش صنعت و اقتصاد را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: آخرین پیچ مربوط  به مسیر انقلاب مسائل اقتصادی است.

وی رهبری، اعتقادات مذهبی و الهی و مردم را سه عنصر تشکیل دهنده انقلاب خواند و با این توضیح که در هشت سال دفاع مقدس عوامل غیرفیزیکی موثرتر از عوامل فیزیکی عمل کردند اظهاردشت: در حوزه اقتصاد نیز مسئولیت و تعهد از عوامل موثر بر تولید است.

وی کسانی که می گویند به انرژی هسته ای نیازی نیست را سطحی نگر عنوان کرد و اذعان داشت: ما امروز باید کشور را برای آینده بسازیم و در این راه لازم است از تمام ابزار و امکانات جامعه استفاده نماییم.

هامون محمدی با تاکید بر اینکه هر بسیجی باید وظیفه خود را بداند افزود: دشمنان از دو عنصر انقلاب برای ضربه زدن به نظام مایوس شده اند.

محمدی در همین خصوص  یاد آور شد: سال گذشته، سال حمله به رهبری بود ولی امروز دشمنان آگاهند که مردم از رهبری جدا نمیشوند؛ در فتنه 88 مردم ایران ثابت کردند که با اسلام انس گرفته اند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: از اوایل سال 91 دشمنان سعی کردند که به مردم ضربه بزنند و آستانه تحمل مردم را فرو بریزند.

وی با بیان اینکه ما امروزه در جنگ اقتصادی و آخرین پیچ هستیم و گزینه نهایی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب مردم می باشد، ابراز نمود: این جای امیدواری است که امروز صبر و آستانه تحمل مردم امریکائیان و دشمنان را عاجز کرده است.

 سرهنگ عاشوری مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در این مراسم  با بیان این مطلب که کارگر مظهر جهاد و تلاش در اسلام  معرفی می شود به جایگاه والای کارگر در اسلام اشاره کرد و افزود: در نظامهای سوسیالیستی سرمایه دار در رتبه نخست و کارگر به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه کار یک عبادت و عمل صالح است ابرازنمود: کارگر با جهاد خود چرخ جامعه را می چرخاند

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان همت، صداقت و تلاش برای کسب رزق حلال را از صفات بارز کارگران ایرانی عنوان کرد.

در ادامه حنیف مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به حضور موثر کارگران در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی کشور اذعان داشت: خط مقدم جبهه اقتصادی کارگران و کارآفرینان و مدیران عملیاتی هستند.

حنیف با تاکید بر اینکه برترین تعبیر از کارگر یاد آوری بوسه ای است که پیامبر بر دست کارگران زد اظهارداشت: کارگران نمونه استان گواه  هماهنگی در تولید و صنعت هستند.

وی با اشاره به  14 هزار شهید جامعه کارگری گفت: کارگران در هر زمانی حماسه ساز بودند و امروز حماسه اقتصادی را رقم خواهند زد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه