مسئول سازمان بسیج کارگری کشور خطاب به رییس جمهور؛

قرارگاه اقتصاد مقاومتی، شعار یا شعور، قول یا عمل؟!

کد خبر : 6676
شنبه 11 دی 1395 - 11:48

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: بسیج کارگری متکفل امر بسیج در شرکت ها و کارخانه جات تولیدی سراسر کشور است و با بدنه صنعت اعم از جامعه کارگری و کارفرمایی ارتباطی تنگاتنگ دارد.

محمدابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در گفتگو با خبرنگار این سازمان اظهار کرد: سال 95 به فرموده حضرت امام خامنه ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سال اقدام و عمل توصیف شد و تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در دولت این توقع و انتظار را در جامعه و مردم تشدید کرد که دولت محترم با راه اندازی این قرارگاه با پیگیری و بستر سازی های لازم حمایت از تولید ملی که حضرت آقا فرمودند "جایی که توان تولید در داخل هست واردات کالای مشابه مطلقا ممنوع" را می خواهد عملیاتی نماید.


بسیج، آماده همکاری با دولت  
وی عنوان کرد: البته با همه فراز و نشیب هایی که مراکز تولید ما در سطح کشور دارند چنانچه همت و اراده جمعی و قرارگاهی دولت پای کار بیاید و از بسیج این نهاد ملی، مردمی و انقلابی هم که بارها برای کمک به دولت اعلام آمادگی کرده است استمداد طلبیده شود یقینا گره های کور زیادی که به عنوان مانع سر راه تولید قرار گرفته گشوده خواهد شد.
کریمی افزود: در حال حاضر آنچه که بیشتر خودنمایی می کند عدم برخورد با واردات بی رویه است. که چنانچه مسئولین امر با تمهیدات لازم تحول و تغییری جدی در این عرصه به عمل نیاورند در منظر ملت شریف و بصیر ایران اسلامی خنثی و بی اعتبار خواهند شد.


حمایت از تولید ملی در قول یا عمل؟!
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تصریح کرد: وقتی برای خرید کشتی به کره جنوبی متوسل می شویم و برای خرید 5 هزار واگن باری که متخصصان صنعت داخلی به راحتی قدرت ساخت و تولید آن را دارند با روسیه قرارداد می بندیم و حتی برای خرید دستگاه اسکناس شمار که متخصصان داخلی تجربه ای گرانبها در ساخت آن دارند امتیاز فوق العاده ای برای واردات از ژاپن و کشورهای غرب اروپا و کره جنوبی قائل می شویم و برای تولید ملی و مملکتی کشور عزیزمان ایران پشیزی ارزش قائل نمی شویم چه انتظاری هست که امیدوار به تقویت تولید ملی و اشتغال پایدار در کشور باشیم.
وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور! اساسا این سوال پیش آمده است که اگر قرارگاه اقتصاد مقاومتی نمی تواند دستگاه های مختلف دولتی را در راستای این هدف واحد منسجم و ملزم کند و هرکدام جزیره ای عمل نمایند این چه قرارگاهی است؟؟؟!
انتهای پیام/

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه