قلب صنعت کشورمان میزبان هیئت ورزشی شد

کد خبر : 6397
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 08:26

بسيج ذوب آهن ميزبان رئيس هيت كشتي و پيشكسوتان قهرمان كشتي استان اصفهان شد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، دكتر مجيري معاون بازرگاني و صنايع و معادن استان اصفهان و ريس هيئت كشتي استان به همراه پيشكسوتان و قهرمان رشته كشتي پهلوان هاشم قنبري ، تقي رجايي و حسين كاظمي و حسين يوسفي مربي تيم پيشكسوتان ، در ذوب آهن حضور و مورد استقبال فرمانده بسيج و برادر حجت ا...  كرمي مدير تربيت بدني بسيج ذوب آهن قرار گرفتند.

در اين ديدار صميمي دكتر مجيري گفت:وقتي وارد ذوب آهن شدم پي به جمله تابلو ورودي كارخانه كه نوشته شده بود به خط اول جبهه صنعت خوش آمديد  برديم و بنده در سال 72 نيز در حال تعميرات اساسي كوره بلند در ذوب آهن از نزديك شاهد فعاليت جهادي رزمندگان جبهه صنعت بوده ام .

وي در ادامه گفت: بنظر من خلعي در عرصه ورزشي بدون توپ در ذوب آن وجود دارد آن هم عرصه ورش در رشته كشتي است. اين ورزش پهلوان پرور است و جا دارد يادي از شهيد قجه اي كه افتخار منطقه لنجان ميباشد داشته باشيم كه پهلوان  در رشته ورزشي كشتي بود و هيئت كشتي استان آمادگي همكاري در اين  خصوص است.

در ادامه برنامه سرهنگ اميدي ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي ورزشي و فرهنگي بسيج ذوب آهن گفت در نظر داريم در دهه  مبارك فجر اولين مسابقه كشتي در ذوب آهن را برگزار نماييم و حمايت و كمك لازم شما در برگزاري خواستار هستيم. بعد از اين ديدار ميهمانان مورد اسقبال مهندس افضلي معاونت بهره برداري قرار گرفتند. 

 

منبع خبر/ بسیج کارگری اصفهان

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه