پيام رئيس سازمان بسيج مستضعفين بمناسبت روز بسيج كارگري

كارگران بسيجي، پيشتازان تحقق اقتصاد مقاومتي و خط شكنان حماسه اقتصادي هستند

کد خبر : 170
یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 22:13

سردار نقدي: نام كارگران بسيجي به عنوان پيشتازان تحقق نظريه راهگشاي اقتصاد مقاومتي امام خامنه اي و خط شكنان حماسه اقتصادي ثبت خواهد شد.

 

به گزارش سایت بسیج کارگری به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، به مناسبت نهم ارديبهشت روز بسيج كارگري از سوي سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين پيامي صادر شد. در اين پيام آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

كار و تلاش در دين مبين اسلام همواره ارزشي والا محسوب شده و كار كردن افتخار پيامبران و امامان عليهم السلام بوده است و بها دادن به اين ارزش آسماني همواره سيره ي بزرگان دين بوده است تا بدانجا كه والاترين مخلوق الهي از ازل تا ابد يعني و جود قدسي پيامبر اعظم صلي اله عليه و آله و سلم دست پينه بسته كارگري را بوسيدند و فرمودند اين دست هيچگاه در آتش دوزخ نخواهد سوخت.

از جمله بركات بي شمار انقلاب اسلامي براي بشريت، معرفي جايگاه حقيقي قشر زحمتكش كارگري است كه برخلاف ايسم هاي منحط غربي و شرقي و شكست خوده اش، كارگر را نه يك ابزار بي اختيار و نه وسيله اي براي انباشتن ثروت سرمايه داران زالو صفت بلكه انساني والا با ظرفيت كسب كرامت و فضائل مي شناسد. اين تنها يك شعار نيست چراكه همه شاهد بوديم چگونه نفس گرم امام راحل كارگران را دوشادوش همه ي اقشار كشور به صحنه هاي جوش و خروش انقلابي كشيد و در دوران دفاع مقدس برجسته ترين فرماندهان و والاترين الگوهاي الهام بخش همچون شهيد برونسي از آنان ساخت و اين قشر پر تلاش را به جايي رساند كه در تمامي عرصه هاي انقلاب در طول سي و اندي سال از پيروزي شكوهمند حق عليه باطل، نقشي برجسته را ايفا كردند و تقديم بيش از 14 هزار كارگر شهيد تنها گوشه اي از اين نقش آفريني مجاهدانه و موثر است.

اينك كه دشمنان قسم خورده انقلاب كه در عرصه هاي رويارويي با اين انديشه شكست خورده اند از سويي تلاش مي نمايند با ترويج سبك زندگي غربي و مصرف بي رويه زندگاني ساده و اسلامي خانواده هاي ايراني را به باتلاق تجربه شكست خورده غرب بكشانند و از سوي ديگر نيز پس از شكست تئوري هاي اقتصادي و بروز ورشكستگي هاي پي در پي كه قيام ها ي محرومين 99 درصدي را به دنبال داشته؛ براي جبران مافات، به سوي اقتصاد و توليد كشور عزيزمان يورش برده اند تا به زعم خود با شكست ايران در عرصه اقتصاد مانع الگو شدن ايران اسلامي در جهان گردند، نقش كارگران عزيز در اين رويارويي سرنوشت ساز دوچندان گرديده است.

امام خامنه اي عزيز كه به شايستگي راهبرد دشمن را رصد نموده و با شناخت دقيق و اطلاعات عميق و تحليل جامع، اين مبارزه را هدايت مي نمايند و با طراحي و ايده پردازي بي نظير در بيان نظريه «اقتصاد مقاومتي» راه را براي اعتلاي اين راه هموار ساخته اند. براي پيروزي در اين عرصه و افزودن برگي به افتخارات ملت مان كافي است اين نظريه را خوب بشناسيم و با جديت به ان عمل كنيم.

از جمله وظايف ما در تحقق اين نظريه توليد و كيفي و مطمئن كالاي داخل توسط كارگران و متخصصان، پرهيز از خريد محصولات خارجي توسط عموم مردم، اصلاح الگوي مصرف و پرهيز از اسراف و انجام صرفه جويي، ترويج فرهنگ كار و تلاش، قطع وابستگي اقتصاد كشور از فروش نفت خام و تقويت اقتصاد دانش بنيان است.

مجموعه پر بركت بسيج كارگري كه دفاتر و پايگاه هايش مرجع و ملجأ نيروهاي متعهد و پر كار كارخانجات و مراكز صنعتي است با برخورداري از ظرفيت عظيم بسيجيان مي تواند ضمن ارتقاء قابليت هاي كارگران به عنوان حلقه واسط ميان اين قشر و مديران صنعت، بهره وري را به اوج رسانده و توليد ملي را اعتلا بخشد.

اينجانب نهم ارديبهشت سالروز رجعت پيكر سردار شهيد و كارگر مخلص عبدالحسين برونسي را كه به شايستگي و حسن انتخاب به روز «بسيج كارگري» نام گرفته است به تمامي كارگران خستگي ناپذير و خانواده عزيزآنان و ملت قدردان و قدرشناس ايران اسلامي تبريك مي گويم و مجاهدت هاي سلحشورانه روحاني و كارگر شهيد مهدي كريمي شهيد شاخص جامعه كارگري را گرامي مي دارم و رجاء واثق دارم كه كارگران عزيز ايران اسلامي در جبهه مقدس اقتصاد نيز، همچون دفاع مقدس، پيشتاز وطلايه دار حماسه اي ديگر خواهند بود و در تاريخ كشور، نام كارگران بسيجي به عنوان پيشتازان تحقق نظريه راهگشاي اقتصاد مقاومتي امام خامنه اي و خط شكنان حماسه اقتصادي ثبت خواهد شد.

والسلام عليكم و رحمت الله و بركاته

برادر شما: محمدرضا نقدي

رئيس سازمان بسيج مستضعفين

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه