سردار نقدي در جمع هزاران نفر از كارگران شهرستان سبزوار:

كاش ما به جاي تلاش براي رسيدن به رياست، تلاش مي كرديم برونسي شويم

کد خبر : 169
یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 20:11

بزرگان و مراجع دين به حال او غبطه مي خورند و آرزو مي كنند تا به جايگاه اين كارگر شهيد برسند.

سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع هزاران نفر از كارگران شهرستان سبزوار كه به مناسبت يادواره شهيد برونسي و شهداي كارگر استان خراسان رضوي با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان در سالن ورزشي اين شهرستان برگزار شد گفت: امروز آمده ايم تا به 124 شهيد كارگر شهيد سبزوار و كارگران خستگي ناپذير اين شهرستان اظهار ارادت كرده و مقام شهيدان و جايگاه كارگران را ارج بگذاريم.

سردار نقدي اهتزاز پرچم اسلام را در سراسر جهان مديون شهدا دانسته و افزود: شهدا به عنوان مظهر آيات و اسماي الهي عدالت حقيقي را به ما نشان دادند.

ايشان اهميت به تمامي اقشار جامعه و نماياندن راه رشد و كمال را براي آحاد بشريت از افتخارات اسلام برشمرده و خاطرنشان كرد: برخلاف ايسم هاي شرقي و غربي كه كارگر را ابزار توليد براي پر كردن جيب سرمايه داران زالو صفت و تابع جبر تاريخي مي دانند؛ اين دين مبين اسلام است كه كارگر را تا جايي اعتلا مي بخشد كه بزرگترين انديشمندان نيز به مقام او غبطه مي خورند.

وي با اشاره به سيره و معارف استاد عبدالحسين برونسي تصريح كرد: شهيد برونسي كسي بود كه امروز بزرگان و مراجع دين به حال او غبطه مي خورند و آرزو مي كنند تا به جايگاه اين كارگر شهيد برسند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: براي قدرت طلبان متاسفم كه شب و روزشان را به دنبال جاه طلبي و رسيدن به كرسي قدرت هستند و با آموزه هاي اين شهيدان بيگانه هستند.

ايشان در ادامه افزود: كاش ما به جاي تلاش براي رسيدن به رياست، تلاش مي كرديم برونسي شويم.

 

وي به هم كلامي شهيد برونسي با حضرت زهرا سلام الله عليها اشاره نموده و اظهار داشت: اين شهيد همواره از قبول مسئوليت خودداري مي نمود و تنها با اصرار و حكم ولايي او را وادار به پذيرش مسئوليت مي كردند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج؛ روزي حلال، ارتباط با ائمه، رعايت تقوا، فرار از دنيا طلبي و اجراي احكام الهي را از ويژگي هاي شهيد برونسي برشمرده و ادامه داد: ارزش والاي شهيدان است كه امروز استكبار را در مقابل ايران اسلامي به زانو درآورده و به خاك ذلت كشانده است.

ايشان پيروزي ملت را در مقابل دشمنان وعده الهي دانسته و با اشاره به ارزش كار و كارگر افزود: كار و كارگري افتخار انبيا و اولياي الهي بوده و تمام بزرگان دين، تلاش و كار را براي كسب معاش حلال افتخار خود مي دانستند.

وي با يادآوري شكست هاي مكرر دشمن در عرصه هاي سياسي، فرهنگي، نظامي و... تصريح كرد: امروز دشمنان كه در داخل كشور خودشان در تمام عرصه ها بويژه ميدان اقتصادي به شكست رسيده اند به جبهه اقتصادي دلبسته و در جنگي تمام عيار به جنگ ايران اسلامي آمده اند.

سردار نقدي در اين خصوص شكست دشمن را در فتنه 88 در مقابل ملت ايران يادآور شده و گفت: دشمنان حتي در تهاجم فرهنگي نيز در مقابل معرفت هاي حاصل از ايام فاطميه، محرم و صفر، بقاع متبركه و زيارتگاه ها به شكست رسيده و در عرصه فرهنگي نيز در كشور خودشان دچار مشكل گرديده اند.

ايشان ميدان جهاد امروز را عرصه اقتصاد دانسته و بيان كرد: در جنگ اقتصادي، كارگران در خط مقدم هستند و امروز اصلي ترين مجاهدت كارگران توليد كالاي با كيفيت و قابل رقابت با تمام كالاهاي دنيا مي باشد.

وي تبيين زشت بودن تنبلي و ارزش دانستن كار را از جمله اقدامات اصلي دانسته و افزود: همه بايد به خريد كالاي اهتمام نمايند و اجازه ندهيم با خريد كالاي خارجي سرمايه دشمنان زياد گردد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به نامگذاري حماسه سياسي و اقتصادي تصريح كرد: تحقق حماسه و جهاد پرشور در اوج درگيري ها و مبارزات حاصل مي شود و ما نيز همچون شهيدان، مردان عرصه جنگيم.

ايشان حماسه اقتصادي را قيام همگان براي توليد كار دانسته و اظهار داشت: حماسه سياسي يعني آنكه به دنيا اثبات كنيم اگر فشارهاي دشمن صد برابر هم شود ما پاي انقلاب خواهيم ايستاد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج در ميان انبوه تكبير پر شور كارگران بسيجي تاكيد كرد: آن روز كه آمريكا در اوج اقتدار بوده و تمامي دانشمندان را مجذوب خود نموده بود ملت ايران در مقابل او ايستاد، امروز كه آمريكا ذليل و ورشكسته شده است يقيناً ملت سرفراز ايران اسلامي با او سازش نخواهد كرد.

وي انتخابات پيش رو را رفراندومي عليه آمريكا دانسته و افزود: همه ملت پاي صندوق هاي راي خواهند آمد و پيروزي ملت را كه طليعه هاي آن در حال درخشش است به جهان نشان خواهند داد.

سردار نقدي در پايان سخنراني خويش سبزوار را شهر سربداران شهيد و مشاهير علم و فرهنگ و هنر خوانده و گفت: امروز نام امام خميني و امام خامنه اي دنيا را سرشار از انقلاب اسلامي نموده و به اميد خدا ضربه نهايي را به زودي بر استكبار وارد خواهيم كرد.

گفتني است در اين مراسم كه دختر شهيد برونسي نيز به بيان خاطراتي از آن شهيد بزرگوار پرداخت، ضمن تقدير از خانواده شهداي بسيج كارگري شهرستان سبزوار از تعدادي كارگر نمونه بسيجي نيز تقدير بعمل آمد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه