جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

لزوم اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی/ تناقض اشرافی گری با سیره امام

کد خبر : 4495
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 12:45

جانشین فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به درايت و دور انديشي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با حفظ ارتش در اوايل انقلاب و تشكيل بسيج گفت: امام توانست با تفكر الهي مردم را به صحنه آورد و با دورانديشي انقلاب را بيمه كند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری آذربایجان شرقی، علی قادري در مراسم يادواره ۱۴ هزار شهيد جامعه كارگري كشور و بزرگداشت روز قشر بسیج کارگری در تبريز تاكيد كرد: انقلاب اسلامي ايران دو دستاورد بزرگ دارد كه از بين بردن استبداد در كشور و مبارزه با استكبار از جمله آنهاست و بازگشت از اين آرمان ها پايمال كردن خون شهداست.

وی، خاطر نشان كرد: اگر مي خواهيم كشوري عزتمند داشته باشيم بايد راه امام راحل را ادامه دهيم كه ادامه اين راه در حقيقت اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

سرهنگ علی قادری ابراز داشت: جامعه کارگری کشور، مهم ترین قشر تاثیر گذار در عملی شدن اقتصاد مقاومتی است و این قشر، حمایت و پشتیبانی می طلبد.

قادري با تاكيد بر ضرورت رعايت حرمت شهدا و خون مقدس آنان اظهار كرد: شهدا انتخابگر هستند و راهشان را با آگاهي و بصيرت انتخاب كردند.

وي با اشاره به ايثار و از خود گذشتگي شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: بذل جان و فداي سرمايه جان بسيار سخت است و دست شستن از آن اعتقاد و ايمان راسخ مي خواهد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا سیره شهدا اساس کار جهادی دانست و خاطر نشان کرد: این انقلاب حاصل زحمات پا برهنگان، کارگران و مستضعفان است، نماینده ای که به فکر قشر محرومین کارگران نباشد، از تفکر امام و سیره شهدا دور است.

قادري گفت: در بيشتر مقاطع تاريخي، ايران زير يوغ پادشاهان ضعيف النفس بوده‌اند اما رهبري ولايت فقيه در ايران بيشترين اقتدار را در طول تاريخ به ارمغان آورد.

وی با انتقاد از اشرافی گری برخی از مسئولین، اظهار داشت: تفکر اشرافی گری در تضاد  با تفکر امام (ره) است و تداوم اشرافیت باعث سقوط ارزش ها و معنویات می گردد.

جانشین سپاه عاشورا با اشاره به درايت و دور انديشي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با حفظ ارتش در اوايل انقلاب و تشكيل بسيج گفت: امام توانست با تفكر الهي مردم را به صحنه آورد و با دورانديشي انقلاب را بيمه كند.

قادري با بيان اينكه گروه هاي تكفيري موجود در عراق يا از حزب منحله بعث و يا ارتش سابق عراق هستند، خاطرنشان كرد: تفكر امام به خصوص تفكر بيسجي ايشان در عراق و سوريه هم به بار نشسته و همين تفكر مانع سقوط دولت‌هاي عراق و سوريه شده است.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه