قهرمان کاراته کشورمان:

لطف سردار نقدی را هیچگاه فراموش نمی کنم/ حمایت های او باعث شد ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنم

کد خبر : 6474
سه شنبه 23 آذر 1395 - 08:02

قهرمان کاراته گفت: سردار نقدی در حوزه ورزشی خیلی خوب عمل کرد و این برای همه روشن است مخصوصاً خودم که سرباز ایشان بودم و به من اجازه دادند که ورزش حرفه ای را دنبال کنم این لطف سردار نقدی را فراموش نمی کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، امیر مهدی زاده قهرمان کاراته با اشاره به عملکرد سردار نقدی رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین در حوزه ورزشی کشور اظهار داشت: باشگاه مقاومت باشگاه قدرتمندی است که همیشه در رده های پایه سرمایه گذاری کرده و اکثر ملی پوشان ما در هر رشته ای در باشگاه مقاومت پرورش یافته اند.

وی افزود: از سال 85 عضو باشگاه مقاومت شدم و در همین باشگاه رشد یافتم و به خاطر همه مدال هایی که تا به امروز کسب کردم مدیون باشگاه مقاومت هستم. سازمان بسیج به من کمک کرد به تمرینات ورزشی ام ادامه دهم و جزء خدمت سربازی ام حساب شد و توانستم خود را به تیم ملی برسانم.

مهدی زاده خاطر نشان کرد: سردار نقدی در حوزه ورزشی خیلی خوب عمل کرد و این موضوع برای همه روشن است مخصوصاً خودم که سرباز ایشان بودم و به من اجازه دادند که ورزش حرفه ای ام را دنبال کنم ؛ این لطف سردار نقدی را هیچ گاه فراموش نمی کنم.

این قهرمان کاراته یادآور شد: البته دو سالی است که باشگاه مقاومت در کاراته تیم داری نمی کند و من از این بابت ناراحت هستم، ما همیشه یک تیم قدرتمند بودیم اما با توجه به تغییراتی که صورت گرفت دیگر در حوزه کاراته تیم داری نکردند و امیدوارم باشگاه مقاومت به کاراته برگردد.

وی در خاتمه بیان داشت: اولین طلای جهانی خود را تقدیم باشگاه مقاومت و همه بسیجیان کشورمان کردم به خاطر اینکه من از این مسیر آمدم و به این مدال ها رسیدم، مدال طلای دوم را نیز تقدیم رهبر عزیزم کردم که باعث افتخار است.

 

منبع خبر/ سازمان بسیج مستضعفین

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه