مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگترین تامین کننده خوراک صنایع پایین دستی در کشور

کد خبر : 10401
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 09:38

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با مصرف روزانه 8 هزار تن محصول تولیدی اتان به وسیله ی ِ پتروشیمی های مستقر در منطقه، مجتمع گاز پارس جنوبی را به بزرگترین تامین کننده خوارک صنایع پایین دستی در کشور تبدیل نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور مسعود حسنی، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره افزود: در حال حاضر روزانه 8 هزار تن محصول تولیدی اتان در مجتمع گاز پارس جنوبی به وسیله ی پتروشیمی های جم، پارس، کاویان و مروارید مورد استفاده قرار می گیرد و این رقم به 10 هزار تن در روز نیز رسیده است.

حسنی با اشاره به تولید میعانات گازی در مجتمع عظیم گازی کشور عنوان داشت: با تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع، اکنون به صورت روزانه 700 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه های مجتمع تولید می شود که این رقم بعد از پایان طرح توسعه فازهای پارس جنوبی به بیش از یک میلیون و 40 هزار بشکه در روز خواهد رسید.

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون بیش از 70 درصد گاز مورد نیاز شور را تامین می کند که این رقم با راه اندازی کامل فازهای در حال ساخت و تحویل آن به مجتمع گاز پارس جنوبی به بیش از 82 درصد خواهد رسید.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه عنوان داشت: اکنون تمامی پالایشگاه های مجتمع با رعایت دقیق مسائل ایمنی با تلاش متخصصان و کارکنان خود، آمادگی لازم را جهت تامین گاز مورد نیاز هموطنان در فصل سرد سال را دارد.
منبع:مجتمع گاز پارس جنوبی
 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه