عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در آموزش و توانمند سازی جوانان جویای کار در منطقه است

کد خبر : 10088
یکشنبه 3 دی 1396 - 10:32

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه، با حضور در اجرای دوره های طرح کارورزی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت با اجرای طرح توانمند سازی جوانان با استعداد منطقه ، استخدام و جذب آنان در مناطق عملیاتی در اولویت اول قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی سکینه الماسی با حضور در دوره های طرح کارورزی و توانمند سازی جوانان منطقه در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون استخدام جوانان تحصیل کرده در مناطق عملیاتی یکی از اولویت های بسیار مهم می باشد.

وی در این باره افزودک مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی در روزهای آینده تصمیمات جدیدی برای اصلاح در روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق عملیاتی خواهند گرفت .

الماسی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را در این خصوص به کار خواهیم گرفت و امیدواریم بهترین تصمیمات در راستای بکارگیری و جذب جوانان تحصیل کرده این مناطق صنعتی اتخاذ گردد.

ایشان افزودند: مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون در مسیر توانمندسازی جوانان منطقه گام های بسیار موثری برداشته و انتظار داریم این روند با برنامه ریزی دقیق و منظم ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: شاخص های اثر بخشی در این دوره های کارورزی و توانمند سازی باید مورد محاسبه، بررسی و پایش بسیار دقیق قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ایجاد فرصت های یاد گیری و کسب تجارب ارزشمند برای جوانان بومی استان بوشهر و شهرستان های دیر ، کنگان ، جم و عسلویه و ارتقاء سطح کارایی و آشنایی جوانان با صنایع نفت و گاز از مهمترین اهداف این طرح مهم در مجتم گاز پارس جنوبی می باشد .  

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه