مجمع شورای عالی قشر کارگری تهران بزرگ بیانیه‌ای را در حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه در برابر رژیم تجاوزگر و جنایتکار اسرائیل صادر کرد.

کد خبر : 377
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 14:57

ناحیه بسیج کارگری و مجمع شورای عالی قشر کارگری تهران بزرگ بیانیه‌ای را در حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه در برابر رژیم تجاوزگر و جنایتکار اسرائیل صادر کرد

متن این بیانیه به این شرح است:

"سرزمین غزه این روزها نماد عزت و مقاومت اسلامی ملت فلسیطین است، ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم تجاوزگر و جنایتکار اسرائیل کودک کش، که توسط جهان استکباری غرب و آمریکا حمایت می شود موجب غرور همه مسلمانان است. غزه خاریست در همه چشم هایی که بر روی عدالت و انسانیت بسته شده اند.

حملات هوایی، زمینی و موشکی نظامیان صهیونیست به مردم بی پناه غزه تاکنون حدود 1900 نفر کشته و نزدیک به 10000 مجروح بر جای گذاشته است که به استناد گواهی مجامع جهانی قریب اکثریت آنان را زنان و کودکان و شهروندان غیر نظامی تشکیل می دهند. این جنایت گسترده و کم نظیر وضعیت اسفناک مردم بی پناه و بی دفاع غزه که دل هر انسان آزادی خواه مسلمان و غیر مسلمان را به درد می آورد و قلب جهانیان را آزرده است در حالی ادامه دارد که تاکنون مجامع جهانی نخواسته و نتوانسته‌اند قدمی برای جلوگیری از تداوم آن بردارند و به همین دلیل ابعاد این جنایت هر روز گسترده تر می شود.

رژیم غاصب صهیونیستی که چندین سال است از زمین، هوا و دریا با محاصره همه جانبه ی مردم ستمدیده غزه آنان را در شرایطی بسیار سخت و ناگوار و منتهی به تسلیم یا نابود سازی قرار داده است و در پوشش حق دفاع مشروع و به بهانه حفاظت از جان و امنیت شهروندانش تهاجم نظامی بشدت بی رحمانه ای را در مقیاس گسترده و پرشمار علیه غزه نشینان سامان داده است.

استکبار جهانی در طرحی از قبل مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه و تکفیر گرفتار ساخته و در راستای تحقق رویای موهوم خود جنگ شیعه و سنی و برادرکشی بین مسلمانان را برنامه‌ریزی کرده است.

استکبار جهانی هر روز با ترفندی به دنبال تضعیف اسلام عزیز و امت اسلامی است چه با حمایت پنهان از تروریستهای تکفیری و ملحد و حمایت از دژخیمان غاصب رژیم اشغالگر فلسطین .

در همین حال رژیم اشغالگر قدس از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرده و با شعله‌ور ساختن جنگی ویرانگر و نابرابر، نسبت به کشتار زنان و کودکان به دنبال نسل کشی و سرکوب مقاومت است تا بتواند از فضای ایجاد شده به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.

این تهاجمات که در مغایرت آشکار با موازین حقوق بین الملل و بویژه در تضاد با مفاد منشور ملل متحد در زمینه ممنوعیت تهدید و تسل به زور، طراحی و اجرا شده است در عین حال از کمترین اعتنا و دل نگرانی به رعایت دیگر اصول و موازین حقوق بین الملل بشر دوستانه مانند اصل تفکیک اهداف نظامی از غیر نظامی و نظایر آن گواهی دارد نتیجه غم بار تهاجم غیر قانونی و غیر انسانی اسراییل غاصب و اشغالگر به غزه تاکنون کشتار صدها نفر از جمله شمار زیادی از کودکان، زنان، و افراد نانوان، زخمی و معیوب شدن هزاران نفر، نابودی زیر ساخت های اقتصادی –اجتماعی و ویرانی خانه و کاشانه ی مردم رنج دیده و مظلوم غزه بوده است.

امروز مردم قهرمان غزه فهمیده اند که با ایستادگی و روحیه شهادت طلبی پیروز خواهند شد و این غده سرطانی را از بین خواهند برد. در جنگهای 33 روزه لبنان و 22 و 8 روزه قبلی غزه، حزب الله و مسلمانان غزه ثابت کردند که رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، پوشالی بیش نیست و توان مبارزه با مردم مسلمان و شهادت طلب را ندارد.

ماجامعه بزرگ کارگری ضمن محکوم کردن این جنایات و با ابراز تاسف و اندوه عمیق و عرض تسلیت به مناسبت شهادت و در خون غلتیدن شمار زیادی از انسا های بی گناه در غزه با تهاجم جنایتکارانه و بی بهره از مروت و انسانیت این عمل وقیحانه رژیم جنایتکار صهیونیستی رابه شدت محکوم نموده و همواره از ایستادگی و مقاومت مردم غزه و رزمندگان فلسطینی حمایت می کنیم.

و ضمن اینکه با تمام توان از حمایت های مالی و معنوی دریغ نخواهیم کرد در صورت محیا شدن شرایط، آمادگی حضور و دفاع از حیثیت مسلمانان جهان تا پای جان خود را اعلام می داریم و از تمامی مسلمانان و ملت های آزادی خواه جهان خواستاریم ضمن ارسال کمک های خود به جهت یاری مردم ستمدیده ی غزه و همچنین در مجامع جهانی نسبت به احقاق حق این مردم بی دفاع و ستمدیده از رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی که اعمال وقیحشان در طول تاریخ کم سابقه بوده است طرح دعوی نموده تا شاهد نابودی کامل اسرائیل از صحنه روزگار باشیم و ما به عنوان نمایندگان جامعه کارگری ایران اسلامی تنفر و انزجار خود را به تمام مجامع جهانی اعلام می داریم.

جامعه بزرگ کارگری در این بیانیه تاکید کرده‌اند: امت بزرگ اسلامی باید بداند تنها راه نجات و تعالی جوامع اسلامی، بصیرت و وحدت در برابر استکبار جهانی بوده که هر روز بیشتر از قبل به دنبال فتنه انگیزی و اختلاف در بین امت اسلامی است.

بدون تردید وعده الهی روزی تحقق خواهد یافت و مظلومان داد خود را از ستمگران خواهند گرفت" .

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه