مجمع مرکزی سازمان بسیج کارگری در مشهد برگزار می شود

کد خبر : 7234
شنبه 30 بهمن 1395 - 13:15

مجمع مرکزی سالانه سازمان بسیج کارگری کشور در تاریخ سوم تا پنجم اسفند در مشهد برگزار می شود.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، مجمع مرکزی سالانه سازمان بسیج کارگری کشور با حضور مسئول سازمان و 120 نفر از مدیران واحدهای تولیدی، اعضای شورای عالی قشر بسیج کارگری، روحانیون، شورای بسیج کارگری استان ها، مسئولین بسیج کارگری استان ها برگزار می شود .

این مجمع با هدف اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد تعامل بیشتر و هم اندیشی، هم افزایی بین تولید کنندگان، صنعتگران، کارفرمایان و کارگران بسیجی تشکیل می گردد.


سازمان بسیج کارگری کشور به منظور رسیدگی تخصصی تر به مسئله اقتصاد مقاومتی و اقدامات منجر به عملی شدن آن، از اواخر سال 94 ذیل شورای مرکزی خود، کارگروه هایی را راه اندازی کرد تا به صورت تخصصی وظایف مشخص شده در هر کارگروه پیگیری شود.

این کارگروه های شامل: کارگروه مقابله با واردات بی رویه و کالاهای مضر، کارگروه رفع موانع تولید، کارگروه رسانه، کارگروه صالحین، کارگروه قوانین و مقررات، کارگروه تحقیق و توسعه است.
کارگروه ها در هر استان نیز متناسب با نیاز های بومی خود استان، تشکیل شده است که البته کلیات آن مشترک است و جلسات آن در استان ها هر دو ماه یکبار برگزار می شود که جنبه عملیاتی را مد نظر قرار می دهد و صرفا نظری و تئوری نیست.


در اجلاسیه مجمع سالانه، گزارشی از کارگروه ها و عملکردهای اقدام و عملی آنها ارائه می شود و اقداماتی که در مجمع صورت می گیرد اکثرا به صورت عملی بوده و گزارش سالانه کارگروه ها در کارگروه های مجمع بسیج کارگری در طول یکسال مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و در روز آخر، اعضای مجمع به جمع بندی نتایج می پردازند و سیاست ها و اقدامات لازم کارگروه ها در کشور برای سال تعیین و مشخص می شود.
در نهایت به تدوین بیانیه و قرائت آن می پردازند و برای سال آینده برنامه ریزی های مربوطه صورت می پذیرد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه