همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)؛

محفل بزرگ قرآنی در ذوب آهن اصفهان برگزار شد

کد خبر : 2502
دوشنبه 22 تیر 1394 - 08:48

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه شهادت مولای متقیان علی (ع)، دومین محفل بزرگ انس با قرآن در مسجد الغدیر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه شهادت مولای متقیان، علی (ع)،  دومین محفل بزرگ انس با قرآن به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان و همکاری دارالقرآن ذوب آهن اصفهان و با حضور جمع کثیری از مربیان، اساتید و کارکنان شرکت در مسجد الغدیر برگزار گردید. در این آئین نورانی و قرآنی که تعدادی از مسئولین ذوب آهن و آيت الله رهير، سرهنگ صفرپور فرمانده سپاه لنجان و جمعی از بسیجیان نیز حضور داشتند، برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی اجرا گردید. قرائت قرآن توسط یکی ازقاریان نوجوان استان و استاد خداپرست از همکاران و قاریان کشوري از جمله این برنامه ها بود. همچنین به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت مولای متقیان علي (ع) مراسم سینه زنی و مداحی توسط استاد احمدی از بسیجیان و شعرای ذوب آهن نیز انجام شد.

اولین گردهمايي و محفل بزرگ قرآنی هفته گذشته به همت دارالقرآن ذوب آهن در مسجد الزهرا(س) با حضور جمع قابل توجهی از مدیران و کارکنان شرکت برگزار گردید.

شايان ذكر است كه هر ساله هم زمان با ايام ماه مبارك رمضان در بيش از 50 مركز در سطح ذوب آهن اصفهان كلاسها و جلسات قرآني بر گزار ، و علاوه بر قرائت قرآن توسط اساتيد ، مباحث تجويدي و تفسير آياتي از قرآن بر اساس تفسير نمونه مطرح مي شود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه