مدیر ستاد اقامه نماز یزد از شرکت شهرک‌های صنعتی استان بازدید کرد

کد خبر : 2720
شنبه 7 شهریور 1394 - 07:10

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در بازدید از شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد یکی از مهمترین نشانه های شیعه را، اقامه نماز اول وقت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در بازدید از شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد یکی از مهمترین نشانه های شیعه را، اقامه نماز اول وقت عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که با شرایط فراهم شده بتوانیم اهل نماز اول وقت باشیم تا ان شاء الله جزء شیعیان معصومین علیهم السلام قرار گیریم.

حجت الاسلام و المسلمین حبیبیان با حضور در نماز جماعت ظهر و عصر در محل نماز خانه شرکت از فعالیت های صورت گرفته در این شرکت بازدید و از اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در دیدار با ایشان با تاکید بر نقش نماز اول وقت در روحیه کاری بیان داشت: اقامه نماز اول وقت و حضور پر شور کارکنان می تواند تاثیر چشمگیری در افزایش بهره وری و کارایی کارکنان در محیط کاری داشته باشد.

سید مسعود عظیمی با اشاره به فعالیت های این شرکت در زمینه ترویج فرهنگ نماز گفت: مرمت و تجهیز نماز خانه شرکت و برگزاری مستمر و منظم نماز اول وقت در محل شرکت از جمله فعالیت های این شرکت در خصوص ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در بین کارکنان شرکت می باشد.

وی افزود: به منظور بهره مندی صنعتگران و شاغلین در صنایع استان از فیوضات نماز، دو مسجد در شهرکهای صنعتی یزد و جهان آباد میبد ساخته شده و نماز جماعت در آنها اقامه می شود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه