مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام:

مراسم اربعین باید در شأن و عظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشد

کد خبر : 13732
شنبه 20 مهر 1398 - 13:24

جلسه هماهنگی و پشتیبانی اربعین حسینی با حضور جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به ریاست سرهنگ کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان و با حضور سرهنگ ایوبی مسئول سازمان  بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام، مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی، ررؤسای ادارات و جمعی دیگر از مسئولین مرتبط برگزار شد.

در جلسه هر یک از مسئولین حاضر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین حسینی و ارائه گزارشی در این خصوص پرداخته و توضیحاتی را بیان کردند.

سرهنگ ایوبی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام با اشاره به حضور گرم و میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی گفت: باید تمامی دستگاه ها و ادارات ذیربط جهت بستر سازی و فراهم کردن زمینه های مورد نیاز علی الخصوص زمینه سازی مناسب جهت تهیه اسباب پذیرایی و اسکان  از زائرین سید الشهدا (ع) مشارکت و همکاری کنند.

ایوبی توجه جدی به این مناسبت مهم دینی- مذهبی را وظیفه تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: میبایست شرایط لازم برای برگزاری مراسم اربعین در شأن و عظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مهیا کنیم و از زائران این امام عزیز به نحو شایسته ای پذیرائی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه