درچهل سالگی انقلاب اسلامی – استان قم

مراسم امتنان و تجلیل از کارگران ، کارفرمایان و تعاونگران استان قم

کد خبر : 12587
چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 09:21

حضورمسئولین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی – فرماندهان سازمان بسیج کارگری و نمایندگان انجمنهای صنفی و تشکلات کارگری در مراسم امتنان و تجلیل از کارگران ، کارفرمایان و تعاونگران استان قم

 

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان قم : مراسم امتنان و تجلیل از کارگران ، کارفرمایان و تعاونگران استان قم به مناسبت چهل سالگی انثلاب اسلامی  با حضور دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، حیدری مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ، مدیران کل دستگاههای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان ، معاون هماهنگ کننده و فرماندهان سازمانهای بسیج کارگری و کارمندی سپاه علی بن ابیطالب (ع)، نمایندگان انجمنهای صنفی و تشکلات کارگری ، کارفرمایی و تعاونگران و جمع کثیری از جامعه ارزشمند کار و تلاش و تعاون استان قم در محل مرکز همایشهای شهرداری قم برگزار شد.

این افراد در سال ۹۷ با خلاقیت، نورآوری و همت و تلاش مضاعف خود، تاثیرگذاری قابل توجهی در رشد و رونق اقتصادی استان داشته‌اند.

دکتر صادقی‌فر معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم بر الگو سازی نخبگان تاکید کرد و گفت: با شناسایی و معرفی نیروی کار نخبه و تقویت روحیه نشاط، خلاقیت و نوآوری در کار می‌توان گام‌هایی اساسی در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور برداشت.

وی اعتماد آفرینی را نیاز اصلی امروز جامعه دانست و گفت: در شرایطی که برخی در تلاش هستند امیدآفرینی درکشور را کمرنگ کنند و دستاورد‌های انقلاب و دولت‌های خدوم را زیرسوال ببرند، باید با اعتمادسازی و امیدآفرینی، روحیه نشاط و تلاش و همت را در بیش از ۱۴ میلیون کارگر کشور ارتقا داد تا رشد اقتصادی کشور تسهیل شود.

حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با تبیین برخی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف دفاعی، پزشکی و ... گفت: یکی از برجسته‌ترین دستاورد‌های انقلاب پیشرفت در علم پزشکی است بطوریکه قبل از انقلاب حدود ۶ هزار پزشک از کشور‌های دیگر، ایران را تسخیر کرده بودند، اما امروز نه تنها پزشک متخصص کم نداریم بلکه یکی از مشکلات جدی کشور بیکاری این قشر است .

وی رونق بخش خصوصی، اتکا به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از مدیران نوآور و باتجربه را گره گشای مشکلات مختلف کشور دانست و گفت: متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند اگر از خارج یک مدیر یا مربی بیاوریم پیشرفت می‌کنیم در حالی که اینطور نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با آوردن مدیر، مسئول یا مربی از خارج از کشور مشکلات ما حل نمی‌شود و این را می‌توان در آوردن سرمربی خارجی برای تیم فوتبال ایران دید که خوب نبود و کار موثری نکرد.

وی تصریح کرد: در هر مقطعی و هر جایی که از اصول و آرمان‌های انقلاب فاصله گرفتیم دچار پس‌رفت شدیم، پس باید تمام کارهایمان را با اصول انقلاب تطبیق دهیم تا از مسیر پیشرفت باز نمانیم .

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: مشکلات اقتصادی امروز کشور، مقطعی است و نباید فکر کنیم قابل حل نیست بلکه با یاری خدا و استقامت و همدلی ملت از تحریم‌های ظالمانه دشمنان عبور می‌کنیم .

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری نیز در جمع کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان قم، خودباوری، استقامت و هویت بخشی را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: با حفظ این دستاورد‌ها میتوان با سخت‌ترین تحریم‌های دشمنان مقابله کرد.

در ابتدای این مراسم مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز به بیان گزارش عملکرد کمیته کارگری کارفرمایی و تعاونگران و همچنین بیان دستاوردهای اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم پرداخت .

شایان ذکر است در پایان این مراسم از کارگران ، گروههای کار و واحدهای نمونه و جمعی از کارفرمایان ، تعاونگران ، ایثارگران ، فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری ؛ خانواده های معظم شهدا و به صورت خاص از مربی حلقه های صالحین سازمان بسیج کارگری حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج امرالله نصیری با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه