به مناسبت هفته بسیج:

مراسم بزرگداشت ۱۴ هزار شهید کارگری در شرکت دار پخش

کد خبر : 17487
شنبه 6 آذر 1400 - 11:17

حسینی گفت :نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادند و بر عهد و پیمان خود وفادار بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با هفته بسیج مراسم گرامیداشت 14هزار شهید کارگری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش و فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات  تهران بزرگ برگزار گردید.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم یادبود شهدای بسیج شرکت کارخانجات تولیدی ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادند و بر عهد و پیمان خود وفادار بودند.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: اینکه تاکید می‌شود گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به خاطر این است که به یاد بیاوریم شهدا که بودند، چه کردند و به چه جایگاه رفیعی رسیدند و ما هم این راه را ادامه بدهیم و فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نشویم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: امروز اگر روحیه ای که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را داشته باشیم هیچ وقت به بن بست نخواهیم رسید.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: افتخار این است که دغدغه مردم را داشته باشیم و بسیجی اینگونه است و از هر مظلومی در هر نقطه از عالم حمایت می کند و امام هم می فرمود تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.
وی ادامه داد: بسیجی باید بینش و تحلیل درست و بصیرت داشته باشد. متاسفانه گاهی دیده می شود برخی در زمین دشمن بازی می کنند و مسائلی را ترویج می کنند که معلوم نیست از کجا مدیریت می شود ولی اگر بصیرت وجود داشته باشد فریب نخواهیم خورد.
در پایان از خانواده شهدا و تعدادی از مدیران عامل و بسیجیان نمونه تجلیل به عمل آمد
دو نفر هم به عنوان معاون نمونه و مدیر نمونه از شرکت کارخانجات داروپخش بعلت عملکرد مناسب جهادی و انقلابی تقدیر گردید

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه