مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج کارگری زنجان برگزار شد

کد خبر : 10011
یکشنبه 26 آذر 1396 - 12:55

هفته گذشته مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج کارگری استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مراسم تودیع و معارفه سرهنگ دوم پاسدار یحیی احمدی و سرهنگ دوم رسول اکبری مسئول پیشین و جدید سازمان بسیج کارگری استان زنجان  هفته گذشته در سالن وحدت استان  با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و همچنین مدیر کل محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و حضور فرماندهان حوزه ها و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در ابتدای مراسم جناب آقای  دکتر یوسفی  مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن خیر مقدم به همه میهمانان و عرض تقدیر از همکاری صمیمانه سپاه استان با اداره کل کار  از زحمات برادر اکبری تشکر و برای برادر احمدی آرزوی موفقیت نمودند.

پس از آن سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ، ضمن تقدیر و تشکر با اشاره به اینکه معنویت، اخلاص،ولایت مداری عاشورایی و مردم داری از ویژگیهای سپاه است افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی در همه عرصه ها بخصوص عرصه های اجتماعی ،فرهنگی، سیاسی ،و اقتصادی نقش راهبردی و کلیدی را در پیشرفت و رشد کشور داشته است.

وی ادامه داد: روحیه جهادی چنان در قلب و روح بسیجیان استان رخنه کرده که در حوادث اخیر در استان کرمانشاه بصورت خود جوش و بدون فوت وقت وارد کمک رسانی به مناطق زلزله زده شده و خدمات و طرحهای کمک رسانی فراوانی را در قالب بسیج اقشار ارائه شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان با بیان اینکه همگی ما در برابر شهدا مسئولیم عنوان کرد: در شرایط کنونی ادامه راه شهدا ،استقامت در مقابل دشمنان و پایداری در مسیر پر افتخار ولایت از وظایف مهم ما در برابر شهدا می باشد .

سردار کرمی در پایان خاطر نشان کرد: سرهنگ اکبری در طول این مدت زحمات بسیاری را در سازمان بسیج کارگری استان کشیدند که همینجا صمیمانه از تمامی زحمات ایشان تشکر می‌کنم و همچنین به سرهنگ احمدی هم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانند در طول دوره مسئولیتشان وظایف خود را به نحو احسن به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه