توسط پایگاه بسیج کارگری ماشین سازی تبریز:

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت ماشین‌سازی تبریز برگزار گردید

کد خبر : 9175
سه شنبه 11 مهر 1396 - 10:25

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت ماشین‌سازی تبریز به همت پایگاه بسیج کارگری این شرکت در محل سالن اجتماعات برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، همزمان با ایام الله دفاع مقدس مراسم گرامیداشت این ایام با حضور بسیجیان و سردار جانشین فرماندهی سپاه عاشورا و فرمانده حوزه یک بسیج کارگری الحدید در محل سالن اجتماعات شرکت ماشین سازی به همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت برگزار گردید.

سردار عباسقلی‌زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم گفت: نقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده قیام حضرت امام حسین (ع) است و محرم و صفر به قول حضرت امام خمینی (ره) زنده نگهدارنده اسلام می باشد.

وی اظهار داشت: عزت، افتخار و امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم و اگر شهدا امروز حضور داشتند با استقامت خود در برابر ظالمان اهداف مقدس انقلاب اسلامی را پیش می بردند.

عباسقلی‌زاده افزود: برای حفاظت کشور از حملات دشمنان، پیام شهدا را باید به مردم و به ویژه نسل جوان منتقل کرد تا با بصیرت بتوانند دوست و دشمن خود را بشناسند.

جانشین سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان از گذشته تا به امروز ثابت کرده اند دست از تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود بر نخواهند داشت و هدف نهایی دشمن از بین بردن اسلام و باورهای دینی در بین جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا احکام نورانی اسلام که رسالت تمام پیامبران، امامان معصوم و همه صلحا بوده را با شعار نه شرقی نه غربی و با ظرفیت‌های درونی خود در جامعه ساری و جاری کردند، اظهار داشت: شهید جان خویش  را در راه ضد استعماری فدا کرد که این در تمام فرهنگ‌ها یک ارزش است.

عباسقلی‌‌زاده در ادامه به فرصت طلبی سودجویان داخلی از وضعیت اقتصادی مردم نیز اشاره کرد و گفت: افراد روشنفکر نما و سست عنصر با تضعیف روحیه مقاومت و خودباوری می‌خواهند بر ذهن ملت تاثیر بگذارند اما این عده بدانند ملت ما هوشیار است و نمی‌گذارند که این نگاه سایه افکنده و از پدیده نفوذ استفاده‌ای ببرند.

وی ادامه داد: تفکر بسیج و بسیجی امروزه دارای جایگاهی ارزشمند است، به طوری که انقلاب و ایران اسلامی را حفظ کرده و هم شمیم خوش آن در خارج از مرزها و حدود جغرافیایی مورد استقبال مسلمانان قرار گرفته و امروز بسیج به عنوان یک مجموعه مردمی، مکتبی و ولایی مجموعه ای زنده و پویاست که مدام در حال پیشرفت و حرکت است.

عباسقلی‌زاده در ادامه ابراز داشت: "فرهنگ شهادت" استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قوی، نامرئی و معجزه آسای ملت است و ما باید شهدا را بزرگ شمرده و با استفاده از نام شهید به اهداف اسلامی و انسانی انقلاب برسیم.

جانشین سپاه عاشورا در بخش پایانی سخنان خود نیز به موضوع تعامل با دنیا اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت و توسعه باید با دنیا تعامل داشت اما تعامل منطقی و با عزت، تعاملی که عزت ملت ایران را مورد هدف قرار بدهد هرگز قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه