بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت حماسه بزرگ 9 دی؛

مردم و جامعه کارگری یکصدا پیام عاشورایی خود را به گوش جهانیان خواهند رساند

کد خبر : 6641
سه شنبه 7 دی 1395 - 12:37

سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه، سالروز حماسه بزرگ مردم ایران این روز بزرگ و به یادماندنی را پاس داشته و بیانه ای منتشر کرد:


"ملت ما کارى کرده است که تمام دنیا را به تحیر واداشته است. ملت ما بر بزرگترین قدرت‌هاى عالم غلبه کرده است. دست بزرگ‌ترین قدرت‌هاى عالم را از مملکت خودش قطع کرده است. دست دشمنان بشریت را از کشور خودش قطع کرده است. الگو شده است از براى همه کشورهاى مستضعفین. در عین حالى که این کار را کرده است، مأموریم ما همه... در این پیروزى که به دست آوردیم ما استقامت داشته باشیم... و خصوصاً نهضتى که ایران کرد، موجب این شده است که قدرت‌هاى بزرگ در مقابل او دست به توطئه‏ها زده‏اند و مى‏زنند... شمایى که قیام کردید و قریب صد هزار کشته دادید تا پیروز شدید و به اینجا رسیدید، این متاعى که گیر شما افتاده است، در دنیا نظیر ندارد، دیگران به این متاع نرسیدند. استقلالى که شما پیدا کردید دیگران به آن نرسیدند. آزادى که شما پیدا کردید دیگران به آن نرسیدند. این آزادى، حفظش و نگهدارى‏اش، این استقلال، حفظ و نگهدارى‏اش زحمت دارد. امر دایر است، یا حرف مفسدین را بشنوید یا حرف خداى تبارک و تعالى که مى‏فرماید: فَاسْتَقِمْ کَما امِرْتَ وَ مَنْ تابَ مَعَکَ". ( صحیفه امام ج‏13 ص465)

 


9 دی ماه سال 88 سالروز تجدید میثاق مردم سربلند ایران با ولی فقیه زمان خویش و با آرمان های قیام عاشورا است. روزی که ملت ایران یکصدا پیام عاشورایی بودن و ولایتمدار بودن خویش را به گوش جهانیان به ویژه مستکبران عالم رساندند.

 

مردم ایران اسلامی هم پیمان و هم صدا با هم پاسخی دندانشکن به قانونشکنان، فتنه گران و بی ایمانان دادند و حرمت شکسته شده عزای عاشورای حسینی توسط جاهلان و بی بصیرتان را جبران کردند.

 

نهم دی ماه مردم سلحشور ایران نشان دادند اگرچه جهت گیری های سیاسی مختلف دارند اما در یک اصل اساسی مشترک هستند و آن پایبندی به نظام و ارزش هاست.

سازمان بسیج کارگری کشور ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تبریک به ملت ولایت مدار و غیور ایران اسلامی و تقدیر از حضور پرشور آنها همچون سایر ملت بزرگ ایران اسلامی در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

 

اینک در سالروز حماسه 9 دی که یک قیام عاشورایی و انقلابی و مظهر علاقه و تسلیم مردم شریف ایران به ولایت فقیه، انقلاب و شهدا و ارزش هاست، بسیجیان زحمتکش سازمان بسیج کارگری کشور این حماسه به یاد ماندنی را قدردانی کرده و همچون سال های گذشته  حضور خود را در این شور حسینی و انقلابی اعلام می نماید.

سازمان بسیج کارگری کشور

دی ماه 95

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه