بازدید از نواحی تابعه شهرسان های دهلران آبدانان و دره شهر؛

مسئولیت پذیری در برابر تکالیف الهی باید از ارکان مدیریت اسلامی باشد

کد خبر : 9036
سه شنبه 28 شهریور 1396 - 09:03

مسئول سازمان بسیج کارگری ایلام از نواحی تابعه شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره شهر بازدید کردند و طی این بازدید بر اهمیت مسئولیت پذیری در برابر تکالیف الهی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، احمد ایوبی مسئول بسیج کارگری ایلام طی بازدید از ناحیه‌های دهلران، دره شهر و ابدانان با اشاره به اینکه احساس مسئولیت در برابر تکالیف الهی از ارکان مدیریت اسلامی می‌باشد اظهار داشت:  تعهد در برابر ارزش های دینی و انقلابی و احساس مسولیت در برابر وظائف و تکالیف الهی از ارکان مدیریت اسلامی می باشد که ارزشهایی که قابل دفاع است.

وی ادامه داد: مردم باید به آرمانهای انقلاب اسلامی اعتقاد داشته و به رهبر عشق بورزند و راه شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را  ادامه داده و تمامی اینهارا تبلور آرمانهای تاریخی و آرزوهای دیرینه ی خود برای تاسیس نظام الهی سیاسی اقتصادی بدانند و ارزش های دینی از بنیادی ترین زیرساختهای هر جامعه می باشد که کیان و هویت آن جامعه را حفظ می کنند.

ایوبی در پایان خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جلسات شورای قشر، بالا بردن جذب و سازماندهی بسیجیان و افزایش و ایجاد پایگاههای مقاومت در سطح واحد های کارگری جز خواسته های سپاه می باشد که بایستی فرماندهان عزیز و تلاشگر به این مهم اهتمام بورزند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه