بسیج کارگری کرمان؛

مسئول بسیج کارگری کرمان، از حلقه نمونه صالحین کارخانه لاستیک بارز بازدید کرد

کد خبر : 2604
شنبه 17 مرداد 1394 - 07:19

حسین باقری، مسئول بسیج کارگری استان کرمان از حلقه نمونه صالحین کارخانه لاستیک بارز بازدید کرد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، مسئول بسیج کارگری استان کرمان از حلقه نمونه صالحین کارخانه لاستیک بارز بازدید کرد.

ابتدای این جلسه آقای مذهب جعفری، سرگروه صالحین به بیان شرح اقدامات این حلقه پرداخت. وی با بیان اینکه نام این حلقه شهید آوینی است گفت: این حلقه حدود 9 سال است که فعالیت دارد و 23 نفر عضو ثابت حلقه می باشند.

آقای مذهب جعفری که نماینده پیمانکار هم می باشد، هر روز 23 نفر را دور هم جمع کرده و علاوه بر مسائل توجیهی کاری، راجع به مسائل اخلاقی، دینی و خانوادگی هم با ایشان تبادل نظر می نمایند.

آقای مذهب جعفری همچنین گفت: از جمله مباحث مطروحه در این حلقه، بحث بسیار مهم تربیت فرزندان و نحوه ارتباط با همسر می باشد که تمامی اعضاء حلقه در این مباحث مشارکت فعال دارند. از جمله مباحث دیگری که در این حلقه بحث می شود موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که هر کدام از اعضاء حلقه راجع به معروفات متروک و منکرات رایج به ارائه راهکار می پردازند.

وی ادامه داد: از نکات قابل توجه در این حلقه این است که تا یک موضوع به نتیجه نرسیده، به سراغ موضوع دیگر نمی روند؛ حتی اگر این موضوع چند جلسه طول بکشد.

قابل ذکر است کار این حلقه صالحین در کارخانه، تعمیرات و نگهداری می باشد.

در ادامه این جلسه، حسین باقری، مسئول بسیج کارگری استان کرمان گفت: صالحین نمونه ی بسیار موفقی از کار شبکه ای می باشد که این شبکه از متربی شروع و به استاد ختم می گردد.

باقری همچنین افزود: حلقه صالحین، حلقه رفاقت و دوستی بسیجیان فعال کارخانه است که به صورت مستمر، همدیگر را پایش می کنند تا از لطمات جنگ فرهنگی دشمن در امان بمانند. خروجی صالحین باید در کارخانه این باشد که بسیجیان با کار خوب و اختراع، سد تحریم ها را بشکنند و آنها را بی اثر نمایند. همچنین هیچ چرخی از کارخانه نخوابد.

وی در پایان اظهار داشت: خروجی دیگر صالحین در کارخانه باید این باشد که بسیجیان حلقه صالحین در کارخانه از نظر نظم، دقت در کار و بهره وری، الگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه