مسئول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی از خطوط تولید شرکت داروسازی زهراوی بازدید نمودند.

کد خبر : 373
سه شنبه 21 مرداد 1393 - 16:15

مسئول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با معاون و عضو هیئت مدیره شرکت داروسازی زهراوی، فرمانده و شورای پایگاه شرکت، در جلسه ای در خصوص مسائل اقتصادی و تولیدات صنعت داروسازی به گفتگو پرداختند.

 

علیزاده در این جلسه با اشاره به اهمیت تولید، مخصوصاً در خصوص صنعت داروسازی که مستقیماً با سلامت جامعه و افراد جامعه مرتبط می شود، عنوان نمودند: امروزه نقش کارفرمایان و کارگران در بخش صنعت و تولید همانند نقش جهادی رزمندگان در میادین جنگ با کفر و استکبار می باشد. ایشان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران مجموعه در تولید داروهای کمیاب و تخصصی در سطح کشور و داروهای مورد نیاز در پیوند اعضاء، این موفقیتها را مرهون تفکر بسیجی و تلاش کارکنان بسیجی به صورت شبانه روزی خود در شیفت ایثار بیان نمودند. مسئول سازمان بسیج کارگری اذربایجان شرقی در ادامه، ارتقاء منزلت، ایمان، وجدان کاری و توجه به نقش مقدس زحمتکشان این مجموعه در واحدهای تولیدی صنعت داروسازی را به عنوان کار جهادی در خصوص تحقق حماسه اقتصادی، در قالب تربیت و آموزش حلقه های صالحین از موثرترین برنامه های بسیج کارگری برشمردند.

در ادامه این جلسه مهندس کلانتری با ارائه گزارشی از فعالیتهای برجسته شرکت زهراوی، این شرکت را یکی از مهمترین شرکتهای داروسازی در سطح کشور عنوان نمودند. وی با اشاره به کار جهادی مجموعه در تولید داروهای کمیاب، ضمن مقایسه آمار واردات دارو در سالهای قبل از انقلاب که 95 درصد بود و تنها 5 درصد تولید داخلی در کشور انجام می گرفت، افتخار رسیدن به آمار معکوس که هم اکنون تنها 5 درصد واردات دارو در کشور انجام می گیرد را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به خودکفایی در صنعت داروسازی برشمرد.

در ادامه، مسئول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی در معیت هیئت همراه، از خطوط تولید این شرکت داروسازی بازدید نمودند.

 

 

 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه