فرمانده بسیج کارگری کرمان در جمع فرماندهان مطرح کرد ؛

معرفی نخبه های صنعتی در راستای الگو سازی و ترویج روحیه ما می توانیم است

کد خبر : 6615
دوشنبه 6 دی 1395 - 12:45

فر مانده بسیج کارگری کرمان گفت : وظیفه کشف و شناسایی این الگوها و بعد معرفی آنها از رسالت های مهم بسیج است و این امر در راستای شعار مهم و کلیدی ما می توانیم و مبارزه با شعار نومید کننده نگاه به بیگانه در همه مسائل صنعتی و ما نمی توانیم است.

مسئول بسیج کارگری استان در جمع شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های کارگری شهرستان سیرجان گفت: یکی از کارهای مهمی که بسیج کارگری دنبال می کند الگو سازی ، ترویج و معرفی الگوها به جامعه هدف است.

حسین باقری ادامه داد : وظیفه کشف و شناسایی این الگوها و بعد معرفی آنها از رسالت های مهم بسیج است و این امر در راستای شعار مهم و کلیدی ما می توانیم و مبارزه با شعار نومید کننده نگاه به بیگانه در همه مسائل صنعتی و ما نمی توانیم است.

وی ادامه داد : تحقق شعار ما می توانیم نیاز به فرهنگ سازی و گفتمان سازی دارد و برای تحقق آن  نیازمند کار جهادی و شبانه روزی است  در این صورت است که  این گفتمان تبدیل به گفتمان مخالف جامعه می شود ، فرهنگ کار ، تولید و نوآوری جای فرهنگ استعماری تنبلی را می گیرد و بسیج به عنوان نهادی گسترده و عام نقش اساسی در این فرهنگ سازی بازی می کند .

فرمانده بسیج کارگری اذعان کرد : اینکه در فلان کارخانه صنعتگری موفق شده  با مهندسی معکوس دستگاهی را بسازد و نیاز کشور را به بیگانه مرتفع سازد این نوآوری نباید در همان کارخانه بماند بلکه باید سایر مراکز تولید هم از این روحیه و از این کار اطلاع داشته باشند تا هم روحیه بگیرند و هم تجربه افزایی کنند و به شعارهای ما می توانیم اعتماد و اعتقادی راسخ پیدا کنند واین مهم  امری است که بسیج کارگری باید تولیت آن را به عهده بگیرد .

باقری تصریح کرد : متاسفانه امروز شاهد سلطه اقتصادی دشمن در برخی موارد هستیم هر جا ما تلاش کردیم و به تعبیر مقام معظم رهبری قوی عمل کردیم این سلطه از بین می رود و هر جا ما ضعیف بودیم دشمن تهدید می کند ، تحریم می نماید و حرف زور می زند.

وی در پایان یادآور شد ؛ انشالله در هفته اول اسفند جشنواره تجلیل از نوآوری های بسیجیان و حلقه های صالحین را برگزار خواهیم کرد که تجلی بخشی از فعالیت های نوآورانه و جهادی بسیجیان می باشد.

انتهای پیام /

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه