هم زمان با هفته جهانی معلولان:

معلولان در افزایش تولید ملی سهیم هستند / راه اندازی خطوط شیشه شور خودرو توسط معلولان هم گام با تحقق شعار سال

کد خبر : 6372
دوشنبه 15 آذر 1395 - 10:21

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به جهت اشتغال زایی و تحقق هرچه بیشتر شعار سال برای جوانان معلول استان در هفته جهانی معلولان خط تولید شیشه شور خودرو در کارگاه تولیدی حمایتی معلولان علی ابن ابی طالب راه اندازی شد.

ماندانا مالمیر مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور پیرامون راه اندازی خطوط شیشه شور خودرو به مناسبت هفته جهانی معلولان بیان کرد: به جهت اشتغال زایی و تحقق هرچه بیشتر شعار سال برای جوانان معلول استان در هفته معلولان خط تولید شیشه شور خودرو در کارگاه تولیدی حمایتی معلولان علی ابن ابی طالب راه اندازی شد که در قالب یارانه ای از این مجموعه حمایت های لازم صورت می گیرد.

 

وی افزود: این کارگاه یکی از دو کارگاه به کار گرفته شده است که ویژه پسران بوده و در حال حاضر 25 پسر در حوزه های ساخت فیلتر ماشین و شیشه شور خودرو در این مکان به فعالیت مشغولند.

 

مدیر روابط عمومی بهزیستی کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: دومین کارگاه هم که مخصوص دختران معلول این استان است با جذب 40 بانو در زمینه ساخت وسایل تزئینی و تابلو فرش با موفقیت آغاز به کار کرده است.

 

مالمیر همچنین فعالیت در این کارگاه را نیازمند گذراندن دوره 6 ماهه در خصوص کسب استعداد برای بازار کار و مهارت های زندگی دانست و اعلام داشت:  با پیشرفت های کنونی و استقبال از طرح نام برده مسئولان بهزیستی کرمانشاه درصدد توسعه کارگاه ها در سطوح شهرستان های استان هستند.

 

[[{"fid":"15080","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"style":"width: 450px; height: 338px;","class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه