سردار مهدی فرجی:

مهمترین مسئله برای کشور مسئله جنگ اقتصادی است

کد خبر : 14740
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 13:33

سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در دوره آموزش مدیران واحدهای تولیدی استان گفت: سپاه و بسیج آمادگی کامل برای تسهیل رونق و رفع موانع تولید در استان را دارد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دوره آموزش مدیران واحدهای تولیدی استان همدان با حضور اساتید برجسته از سازمان توسعه تجارت کشور و استان برگزار گردید.

در ابتدای جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله برای کشور مسئله جنگ اقتصادی است گفت: تولید کنندگان در خط مقدم این جنگ نابرابر قرار دارند . سپاه و بسیج بنا بر وظیفه و رسالت ذاتی خود با تمام توان در کنار تولید و صنعت کشور خواهد بود.

سردار مهدی فرجی در ادامه افزود: در سال جاری زمینه صادرات چند قلم کالای تولیدی واحدهای تولیدی استان را فراهم نمودیم.

ایشان در پایان آمادگی این نهاد مقدس را برای تسهیل روند و رفع موانع تولید استان اعلام نمود.

در ادامه محمد رضا بادامي مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان همدان گفت: ايران امروز بيش از هر زمان ديگري به مرداني از جنس مقاوت وايثار كه با روحيه ي جهادي خود پيشرفت وارتقائ كشور را سرلوحه امور خود قرار دهند نياز دارد وبي شك در جنگ ناجوانمردانه اقتصادي كه دشمن با همه توان خود عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي به راه انداخته است، صنعتگران وتوليد كنندگان در خط مقدم نبرد با دشمنان قرار دارند و مي توانند با صلاح ايمان ومصلح شدن به علم وتكنولوژي روز به مقابله با استكبار پرداخته وگام هاي موثري در راستای اعتلاي ايران اسلامي بردارند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه