مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله استان مرکزی :

مهمترین و اولین الزام تحقق اقتصاد مقاومتی، روحیه جهادی و استحکام معنویت است

کد خبر : 4335
شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 13:55

محسن ربیعی: مهمترین و اولین الزام تحقق اقتصاد مقاومتی، روحیه جهادی و استحکام معنویت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله استان مرکزی، محسن ربیعی،مسئول سازمان بسیج کارگری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگاراین سازمان گفت:مهمترین و اولین الزام اقتصاد مقاومتی ایمان مردم و مسئولین ، صداقت ، همراهی ، ولایت پذیری و استواری آنان است، که رهبری معظم انقلاب از آن به عنوان روحیه جهادی و استحکام معنویت تعبیر فرمودند.

وی افزود:اقتصاد مقاومتی در تولید این است که ؛ تولید کننده جامعه را در یک جنگ تصور کرده و مصمم باشد هر آنچه کشور به آن احتیاج دارد در داخل تولید شود ، وابستگی اقتصادی از بین برود و استقلال اقتصادی به دست آید و کشور در مبادله آزاد قرار بگیرد.

ایشان ادامه دادند: اقتصاد مقاومتی برای مصرف کننده این است که ؛ به خدمات و کالاهای داخلی اعتماد داشته باشد و اگرهم در شرایط موجود ، کالاهای ایرانی گرانتر است ، مصرف کننده باید ایثار کرده و کالای ایرانی مصرف کند تا نقش خود را در حرکت رو به پیش چرخ های تولید و اقتصاد کشور ایفا کرده باشد.

ایشان در ادامه با تشریح برنامه ها و فعالیت های بسیج کارگری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی به برگزاری فراخوان پیشنهادات حمایت از تولیدات داخلی  در سطح مراکز صنعتی و دانشگاهی استان مرکزی اشاره نمودند و گفتند :

با جلسات متعددی که با اعضای شورای قشر بسیج کارگری استان مرکزی در خصوص شناسایی مشکلات و معضلات مراکز تولیدی و صنعتی استان برگزار گردید ، اعضاء شورا با دسته بندی و اولویت بندی مشکلات و معضلات کارخانجات اولویت اول را عدم حمایت از تولیدات داخلی انتخاب نمودند.

وی افزود: با جمع آوری طرح ها و انتخاب طرح برتر از برگزیدگان تجلیل شد و این سازمان در نظر دارد تا با بکار بستن و استفاده از طرح های رسیده بتوان حداقل قدمی را در حمایت از تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه