سردار رعیتی فرد:

موانع و مشکلات بیش از 650 کارخانه در سال جهش تولید برطرف گردید

کد خبر : 16591
چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 10:08

سردار رعیتی فرد: سعی می شود مشکلات تولید بدون واسطه توسط بسیج و دستگاههای اجرایی بررسی و برطرف شود که مشکلات ۶۵۰ واحد تولیدی در سال گذشته توسط بسیج پیگیری و برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌حسین رعیتی‌فرد، چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه در آئین تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید(طرح شهید کریمی) که در شرکت فنرسازی خاور شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار اصلی نظام بود که در حوزه های گوناگون عینیت پیدا کرد، اما دشمن در تلاش است تا در حوزه اقتصادی کشور را به چالش بکشد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به درخشش تولید در سال جهش تولید در کشور اشاره کرد و گفت: تحریم ها موجب شده است تا با جلوگیری از واردات لوازم خانگی به کشور برای بیش از ۱۰ هزار نفر در صنعت لوازم خانگی اشتغال جدید ایجاد شود و ۷۰ درصد نیاز کشور در این صنعت در داخل کشور تولید و تامین شود.

وی به ظرفیت های بالای نظام در حوزه تولید و اقتصاد اشاره کرد و گفت: توانمندی اقتصادی و نظامی کشور در حال حاضر با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست و توانایی کشور با بهره گیری از ظرفیت های مردمی افزایش پیدا کرده و امروز صنعتگران و کارگران که سربازان جنگ اقتصادی هستند یاری رسان و کمک رسان تولید هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به تشکیل قرارگاه تولید توسط سازمان بسیج در کشور اشاره کرد و افزود: بسیج تشکیل شده تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و امروز نیز با روحیه و تفکر بسیجی در جنگ اقتصادی تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و امیدآفرینی خواهد کرد.

سردار رعیتی فرد بیان کرد: امروز ۸۵۰ شهرک صنعتی با فعالیت افزون بر ۹۰ هزار واحد تولیدی در کشور علاوه بر تامین نیاز داخل نیاز ده ها کشور خارجی را نیز تامین می کنند و امروز به کمک نخبگان و شرکای اجتماعی، کار تسهیل گری در تولید انجام و به کمک بسیج از ایجاد خدشه در تولید جلوگیری شده است.

وی افزود: طرح شهید کریمی به دنبال ایجاد انگیزه در تولید با بهره گیری از ظرفیت بسیج بوده و به دنبال تسهیل در تولید با احصای مشکلات و رصد موانع پیش روی تولیدکنندگان است. سعی می شود مشکلات تولید بدون واسطه توسط بسیج و دستگاههای اجرایی بررسی و برطرف شود که مشکلات  ۶۵۰ واحد تولیدی در سال گذشته توسط بسیج پیگیری و برطرف شد.

ایشان ارتقای مهارت کارگران و بهروه وری و همراهی کارفرمایان و کارگران با تشکیل گروه های جهادی برای حل مشکلات را از دیگر برنامه های بسیج دانست و افزود: جامعه کارگری از وفادارترین افراد به انقلاب هستند و علیرغم توطئه افکنی دشمنان در صحنه هستند و اجازه نمی دهند تولید با چالش مواجه شود.

سردار رعیتی فرد با اشاره به فشار مضاعفی که تحریم و کرونا به تولید وارد کرد، گفت: خوشبختانه جامعه کارگری با رعایت پروتکل ها اجازه ندادند که شیوع ویروس مانع تولید شود و چرخ های تولید شتابان تر از گذشته به حرکت درآمد و با تبدیل تهدید به فرصت فضای کسب و کار و تولید رونق دوچندان داشت.

امام جمعه ساوه نیز گفت: کارگران مجاهدان عرصه تولید هستند و بهترین مرگ بر آمریکا رونق تولید است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: استکبار همه تلاش خود را برای براندازی پرچم نظام اسلامی بکار بسته است و ما باید با خنثی سازی توطئه ها مقابل جنگ ترکیبی دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه