به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید پیری:

نشست روشنگری با عنوان ولايت و اقتصاد مقاومتی برگزار گردید

کد خبر : 9661
شنبه 27 آبان 1396 - 10:29

نشست روشنگری با محوریت ولایت و اقتصاد مقاومتی با هدف ارتقاع سطح بصیرتی پرسنل منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبریز در با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شبستر و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبریز به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید پیری این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، سرهنگ محمد رضایی فرمانده سپاه ناحیه شبستر در اين نشست علم و بصيرت را از مهم ترين ملزومات زندگي انسانها دانسته و افزود: تمامي مشكلات جوامع بشري، از آغاز تاكنون به علت عدم بصيرت مي باشد. و بسيار اتفاق افتاده است كه انسانها در عصرهاي مختلف، علم به موضوعي داشته اند؛ اما از آنجايي كه نسبت به تحليل  آن مسئله بصيرت لازم را نداشته اند درانتخاب و پيمودن مسير به ضلالت و گمراهي گرفتار شده اند همانند شمر که جانباز جنگ صفین بود ولی در حادثه کربلا سرمبارک امام حسین (ع) را از تن جدا کرد.

سرهنگ پاسدار محمد رضایی در این نشست با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمنان برای به انحراف کشاندن گفتمان اسلام و تفکر اسلام ناب تلاش می‌کنند

فرمانده سپاه شبستر افزود: اسلام نظام جمهوری اسلامی، تنهاترین اسلامی است که دشمنان می‌خواهند تغییر ساختار بدهند و در این خصوص دشمنان با مؤلفه های عملیات روانی دست به کار شده‌اند.

وی  با تاکید بر اهمیت وجود وحدت و انسجام در داخل کشور عنوان کرد: باید با هم افزایی در راستای وحدت بیشتر تلاش کنیم چرا که دشمن به دنبال تحریک بعضی از افکار افراطی برای به هم زدن وحدت کلمه است.

رضایی در بحث اقتصاد مقاومتی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در مورد سنگر های اقتصاد مقاومتی گفت: اینجا سنگر است تکلیف تک تک عزیزان حفظ و حراست از این سنگر به نحو احسن بوده و با  محافظت از  این سنگر شما از خون شهدای عزیزمان حمایت و به وصیت شهدا عمل می‌کنید.

 

دکتر نظری مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی نیز در این نشست ضمن خیر مقدم گویی، در گذشت جانگداز جمعی از هموطنان عزیز در حادثه زلزله غرب کشور را تسلیت گفت.

مدیرعامل شرکت انبارها عمومی و خدمات گمرکی با اشاره به بسیجی بودن پرسنل منطقه افزود: همه همکارانمان بسیجی وار تلاش و کوشش می کنند و با همکاری و زحمات پرسنل خدوم در جهت بهبود وضعیت تلاش کردیم.

ایشان مشتری مداری را اصل اول در شرکت بیان کرد و گفت: برخورد مناسب با مشتریان در شرکت موجب جذب 198 مشتری جدید شده است و این کار جز با همکاری و همدلی همکاران میسر نمیشد که جا دارد اینجا از تمام مدیران و همکاران گمرک سهلان و دیگر همکاران خدوم این شرکت تشکر و قدردانی کنم.

دکتر نظری در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید ناحیه شبستر ادامه داد: ان شاءالله ما به نوبه خود تلاش برای بهبود و رفع مشکلات اقتصادی را انجام خواهیم داد تا شرمنده خون شهدا، جانبازان مخصوصا جانبازان شیمیایی نشویم چون عزت و عظمت و امنیت ما از خون شهدا است.

 

گفتنی است در پایان این نشست فرمانده ناحیه شبستر با همراهی معاونان و مدیران منطقه از پروژه های در حال احداث منطقه ویژه اقتصادی سهلان و شرکت انبارهای عمومی بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه