در بندر دیلم رخ داد:

نصب سکوهای ۰۷ و ۰۸ میدان هندیجان سکوی بهرگانسر،منطقه بهرگان

کد خبر : 15719
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 10:27

با حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره در هفته دفاع مقدس توانایی افزایش ۲۰ هزار بشکه ای نفت ،با نصب سکوهای ۰۷ و ۰۸ میدان هندیجان سکوی بهرگانسر،منطقه بهرگان عملیاتی گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با حضور مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره کشور در هفته دفاع مقدس توانایی افزایش ۲۰ هزار بشکه ای نفت  ،با نصب سکوهای ۰۷ و ۰۸ میدان هندیجان سکوی بهرگانسر،منطقه بهرگان عملیاتی گردید.

مهندس سلمان زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره در این خصوص اظهار داشتند؛با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار و در راس آنها امریکای جنایتکار طراحی و عملیات ساخت و نصب این دو سکو با همت و توان متخصصان داخلی انجام شده است.

دکتر شهرام متوسل مجری این پروژه نیز در سخنان بیان داشتند: ساخت این  سکوها از طریق مناقصه بین‌المللی به شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) سپرده شد و پیمانکاری و نصب این سکوها نیز توسط پیمانکاران ایرانی انجام شده است ،که شرکت فراساحل اطلس به عنوان پیمانکار اصلی و شرکت صدرا (DOT) نصب تاپساید‌ها را انجام داده است.

وی خاطر‌نشان کرد: جکت‌های مربوطه قبل از سال ۹۰ نصب شده‌اند و با حفاری چاه‌ها و اجرای خطوط لوله ارتباطی بین سکوها و سکوی بهرگانسر، عملا افرایش تولید از میدان آغاز خواهدشد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه