در مانور پدافند غیرعامل کارخانه لاستیک بارز عنوان شد:

نظام مقدس جمهوری اسلامی طالب صلح است و به همین دلیل بايد آماده جنگ باشد

کد خبر : 217
دوشنبه 6 آبان 1392 - 10:09

حسن رحمانی که در جمع مسئولین و کارگران این کارخانه صحبت می‌کرد، با بیان اینکه دشمن بايد بفهمد با تهديد نمي تواند ایران اسلامی را از پا دربیاورد گفت: با آمادگی لازم و اجرای اصول پدافند غیر عامل می‌توان طمع كشورهاي تهديد كننده را کاهش داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان بسیج کارگری کشور از کرمان، در هفته پدافند غیرعامل،مانور پدافند غیرعامل با حضور مسئولین استانی در محل کارخانه لاستیک بارز کرمان برگزار شد.

  حسن رحمانی که در جمع مسئولین و کارگران این کارخانه صحبت می‌کرد، با بیان اینکه دشمن بايد بفهمد با تهديد نمي تواند ایران اسلامی را از پا دربیاورد گفت: با آمادگی لازم و اجرای اصول پدافند غیر عامل می‌توان طمع كشورهاي تهديد كننده را کاهش داد، پويائي علمي و فني در كليه سطوح مديريتي را افزایش داد و در نهایت پايداري و امنيت ملي را به صورت چشمگیری ارتقا بخشید.
وی با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدات، هم آمادگي نظامي لازم است و هم آمادگي غير نظامي که همان پدافند غير عامل است. گفت: امروزه تهديد نرم ماهيت و كيفيت جنگها را تغيير داده و تهدید نرم را می توان مترادف جنگ نرم، جنگ سرد، جنگ سايبري، تهديد با هجمه فرهنگي، جنگ رسانه اي، شايعات اقتصادی و ... دانست.
ریس شورای عالی بسیج کارگری استان کرمان پدافند غیر عامل را مصونيت، مقاومت، تزريق ژن پايداري در بدن كشور و آسيب ناپذيري كشور تعریف کرد و گفت : همه واحدهای کاری استان باید به بهترین شکل ممکن در مقابل هرگونه تهدیدی خود را آماده کنند.


حسن رحمانی جنگ رسانه اي استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی را بسیار مهم خواند و افزود : دشمنان اسلام قصد دارند از این طریق به اتحاد مردم ضربه بزنند و با شايعه پراكني، بحران كاذب اقتصادي را بوجود آورند اما به حول و قوه الهی و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه به این خواسته های شوم خود دست پیدا نخواهند کرد .
وی مهمترین دلایل خصومت استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ديدگاه ايدئولوژي اسلامي و پاي بندي به اسلام ناب، موقعيت ژئوپلتيك و جغرافياي خاص سياسي، وجود منابع عظيم نفت و گاز و ديدگاه جمهوري اسلامي به عرصه فن آوري صلح آمیز هسته ای عنوان کرد و افزود : فقط از راه اجرای صحیح پدافند غیر عامل و آمادگی همه جانبه نظام می توان جلوی تهدیدات استکبارعلیه ایران اسلامی را گرفت.
در مراسم آغاز مانور پدافند غیر عامل که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و به همت سازمان بسیج کارگری کرمان و پایگاه بسیج کارخانه لاستیک بارز برگزار شد، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در سخنانی به اهمیت پدافند غیر عامل در تمام ارکان جامعه بویژه واحدهای کاری اشاره کرد و گفت: مطالعات تاریخی نشان داده است که در 5 هزار سال گذشته بیش از 14 هزار جنگ در دنیا رخ داده است و در طی این مدت فقط 60 سال بدون جنگ سپری شده است .
جواد کمالی با بیان اینکه اگر آمادگی لازم نباشد استکبار جهانی ذره ای به ملتهای آزاده رحم نمی کند گفت: ملت هوشیار و فهیم ایران اسلامی باید هم در زمینه نظامی، هم در زمینه اقتصادی، هم در زمینه فرهنگی و هم در زمینه فناوریهای نوین رایانه ای به بهترین شکل ممکن اصول پدافند غیر عامل را به کار گیرند.
در پایان این مانور یک ساعته که با پرواز هواپیما و بمب باران فرضی زیر ساختهای کارخانه لاستیک بارز، نجات مصدومان، مهار آتش سوزی و تخمین خسارت همراه بود، علی اکبر مشرفی مدیر عامل کارخانه لاستیک بارز در سخنانی از مسؤلان و دست‌اندرکاران این مانور قدردانی کرد و ضمن تشکر ویژه از بسیجیان کارخانه لاستیک بارز گفت: بسیج به دلیل حضور در تمام سطوح جامعه و داشتن فرهنگ غنی و داشتن نیروی انسانی و مدیریت قوی می تواند کمک شایانی به پدافند غیرعامل در کارخانجات داشته باشد و این هنر را دارد که در بحرانها با سازماندهی و برنامه ریزی دقیق بخوبی ایفای نقش نموده و مشکلات را به حداقل برساند.
 

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه