استاندار زنجان:

نگرانی تولیدکننده تنها باید افزایش تولید باشد

کد خبر : 6555
سه شنبه 30 آذر 1395 - 09:15

زنجان-استاندار زنجان گفت: نگرانی تولیدکننده تنها باید افزایش تولید باشد و همه مدیران باید نسبت به بخش تولید دیدگاه معقولی داشته باشند.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، اسدالله درویش امیری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: همه مسوولان باید به حوزه تولید دیدگاه معقولی داشته باشند و امروز باید تنها نگرانی تولید کنندگان در استان زنجان افزایش تولید باشید ونه سایر مسائل دیگر که موجب ایجاد مشکلات جدید شود.

وی خواستار اهتمام جدی دستگاه های اجرایی در راستای تسهیل شرایط تولید در استان شد و افزود: باید فرهنگ حمایت و هدایت از تولید و تولیدکنندگان در جامعه تقویت شود.

استاندار زنجان هدف از برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را کاهش مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد و اظهار داشت: تشکیل این ستاد در استان ها برای تسهیل در فرایند تولید و کاهش مشکلات این بخش بوده است.

درویش امیری خواستار نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید در استان شد و تاکید کرد: امروز در استان شاهد حمایت جدی مدیران دولتی از بخش تولید هستیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

درویش امیری از تثبیت بیش از ۶ هزار فرصت شغلی در استان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی این میزان شغل در استان تثبیت شده و شاهد شکل گیری تعداد زیادی فرصت جدید شغلی هستیم.

استاندار زنجان از همکاری برخی از بانک های استان برای حل مشکلات مربوط به نقدینگی واحدهای تولیدی تقدیر کرد و خواستار مشارکت بهتر بانک های خصوصی در حوزه تولید شد.

درویش امیری تاکید کرد: انتظار داریم بانک های خصوصی نیز همگامی بیشتری با دولت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشند. به نظر می رسد برخی بانک ها پیام دولت را دریافت نکرده اند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان طرح و بررسی شد و استاندار زنجان دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات آن ها صادر کرد.

 

منبع خبر/ مهر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه