رئیس اتاق بازرگانی ایران؛

هر ساعت ۱۵۰ نفر به جمعیت بیکاران اضافه می شود/ خدا کند سیاستمداران به خود بیایند

کد خبر : 4192
شنبه 21 فروردین 1395 - 11:08

محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی در صفحه اینستاگرام خود با بیان اینکه "اگر هرساعت ۱۵۰ شغل ایجادکنیم تنها توانسته‌ایم از رشد و افزایش بیکاری جلوگیری کنیم" گفت: اگر بخواهیم طی پنج سال آینده بیکاری را به عدد صفر نزدیک کنیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،محسن جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی  ایران، در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: درحالی که عدد بیکاران کشور بیش از پنج میلیون برآورد شده، آگاهی از اینکه هر ساعت حدود ۱۵۰ نفر به جمعیت بیکاران افزوده می‌شود، نگرانی را صد چندان می‌کند.


با وجود این، اگر در هرساعت، ۱۵۰ نفر کار پیدا کنند، تازه توانسته‌ایم سطح موجود را حفظ کنیم. اگر امسال بتوانیم هرساعت ۱۵۰ شغل ایجاد کنیم عملاً تنها توانسته‌ایم از رشد و افزایش بیکاری جلوگیری کنیم و اگر بخواهیم طی پنج سال آینده بیکاری را به عدد صفر نزدیک کنیم، باید دو برابر این میزان یعنی ۳۰۰ شغل در ساعت و ۵ شغل در هر دقیقه ایجاد کنیم.


با این وضعیت که سیاست و سیاستمداران، هر روز مسأله جدیدی در کشور ایجاد می‌کنند، بعید است چنین توفیقی داشته باشیم. خدا کند سیاسیون ما به خود آیند و به آینده انقلاب و نظام و کشور فکر کنند.

انتهای پیام/

منبع:آرمان کرمان

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه