در شهرکرد رخ داد:

همایش بزرگ کارگری ویژه دهه مبارک فجر

کد خبر : 14595
شنبه 19 بهمن 1398 - 10:13

همایش بزرگ تبین نقش کارگران در پیروزی و تداوم انقلاب به مناسبت چهل ویکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای جامعه کارگری در محل سالن اجتماعات لاله یپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)در شهرکرد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همایش بزرگ تبین نقش کارگران در پیروزی و تداوم انقلاب به مناسبت چهل ویکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای جامعه کارگری و جمعی از مسئولین استانی برگزار گردید.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل اداره کار، فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی و.. که با همت وتلاش بسیج کارگران و کارخانجات استان در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی سپاه حضرت قمر بنی  هاشم (ع) و با قرائت قرآن و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن نکوداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: خدا سردار سلیمانی را سردار دل ها کرد که میلیون ها انسان را زیر تابوتش قرار داد این یک کار دنیای نبود.

امام جمعه شهرکرد در اداکه افزود: کارگران یکی از ارکان تاثیر گزار در روند پیروزی انقلاب از دوران مبارزات ستم شاهی تا دفاع مقدس و تداوم انقلاب در حال حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید بکوشیم که یک نماینده ای که به معنای  واقعی مردم دار باشد و خودش را خادم مردم و انقلاب بداند و به فکر منافع خودش  واطرافیانش نباشد انتخاب کنیم و اگر چنین نباشد حتما این مشکلات را که اکنون داریم، همچنان خواهیم داشت، این همان چیزی است که حضرت آقا از ما انتظار دارند، یعنی یک مجلس  انقلابی تشکیل دهیم، مجلسی که نماینده اش  به معنای واقعی فدایی انقلاب و مردمش باشد نه فدایی منافع  خودش و حتما با بصیرت و هوشیاری شما مردم عزیز، این مهم انشاالله شکل خواهد گرفت.

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ضمن قدر دانی از حضور همیشه مردم در صحنه های مختلف انقلاب و خصوصا تلاش جامعه کارگری  و کارفرمایی در عرصه های مختلف اشتغال و تولید در شرایط فعلی کشور، ویژگی های سردار سلیمانی از قبیل سادگی، امانت داری، صداقت، رعایت حدود شرعی در همه ی احوالات به ویژه در میدان جنگ را برشمردند و بر ادامه راه این شهید تاکید فراوان داشتند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه