با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور،

همایش تجلیل از کارآفرینان ماندگار تبریز برگزار شد

کد خبر : 540
یکشنبه 2 مهر 1391 - 11:52

همایش تجلیل از کارآفرینان ماندگار تبریز، باحضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولین ارشد استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری، در این همایش رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مشکلات مختلف فراروی حوزه های صنعت و اقتصاد کشور اذعان داشت: در شرایط سختی واقع شده ایم و فشارهای متعددی از جوانب مختلف بر ما تحمیل است.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: اقتضای موقعیت ایجاب می کند تا با یک برنامه ریزی حساب شده تمامی توان خود را به کار بندیم تا به سلامت از بحران های پیش رو عبور کرده و مجال سوء استفاده از شرایط را برای دشمنان و فرصت طلبان ندهیم.
وی خطاب به کارآفرینان گفت: خواهش ما این است که صنعتگران محترم شرایط را به خوبی درک کنند و با برنامه ریزی اصولی، صرفه جویی، همت عالی و مقاومت شایسته کشور را در رسیدن به جایگاه مطلوب و بایسته خود کمک کنند.
پورمحمدی ادامه داد: در مقطع کنونی اروپا و کل جهان هم با مشکلات عدیده ای روبروست؛ لذا جا دارد تا ما از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور خودمان به خوبی بهره ببریم و با تلاش شبانه روزی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری که همانه توسعه و اعتلای ایران اسلامی است گام بر داریم.
در این همایش، معاونت سیاسی جامعه اسلامی کارگران استان ابراز داشت: در عصر پارادایم تکنولوژی اطلاعات دنیای صنعتی که تکنولوژی روز جهان را در اختیار دارد، اجازه ورود این تکنولوژی را به کشور ما نمی دهد.
دکتر آذری افزود: بر همین اساس مقام معظم رهبری مکررا سرفصل های اقتصادی را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند تا بدینوسیله بخش های مختلف را متجه حساسیت و اهمیت موضوع بنمایند.
وی تاکید کرد: بخش های مختلف صنعت باید خود را به تکنولوژی و فناوری روز مجهز نمایند که انجام این وظیفه بیش از همه به عهده کارگران و کارآفرینان می باشد.
آذری اذعان داشت: قشر عظیم کارگر خواسته های بجایی نیز دارد که تصویب قوانین تسهیل کننده و حامی کار و تولید یکی از آنهاست که نمایندگان محترم مجلس باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند و با همراهی و هماهنگی سایر قوا سهم خود را در حمایت از کار و سرمایه ایرانی به انجام رسانند.
در ادامه همایش رئیس سازمان صنععت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی کارآفرینی را اصلی ترین موضوع در بحث سیاستگذاری تولید و صنعت و اشتغال عنوان کرد و افزود: سیاست گذاری های تولید محور و سازنده و توجه خلاقانه و نوآورانه به دنیای کسب و کار بهترین راه غلبه بر مشکلات و چالش های موجود می تواند باشد.
محمد جعفر عظمایی تصریح کرد: توسعه کارآفرینی منجر به افزایش بهرهوری اقتصادی خواهد شد که این اتفاق افزایش درآمد سرانه را در پی خواهد داشت.
وی گفت: کارآفرینان انسان های متعالی هستند که جامعه را از حالت رکود و ایستایی به سمت حرکت و پویایی سوق می دهند؛لذا قدردانی از زحمات آنها، حمایت های روحی و معنوی و همچنین حمایت های گسترده مادی از ایشان از وظایف جامعه می باشد.
گفتنی است در ادامه همایش از آقایان: علی اکبر خادمی اصل مدیرعامل شرکت ماشین سازی تبریز، غلامرضا صادقیان مدیرعامل ایران خودرو، رضا شریفی مدیرعامل شرکت مس سونگون، جواد اکبری مدیرعامل شرکت بلبرینگ ایران، صادق چاپاری مدیرعامل شرکت گرانیت شیشه ای صبا، مجید عباسپور مدیرعامل صنایع غذایی عباسپور، حسن یوسف زاده مدیرعامل شرکت کفش نوبل و حسین شوکتیان مدیرعامل شرکت ایمن مسالح تبریز به عنوان کارآفرینان ماندگار تبریز با اعطاء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه