بهمن ماه در تهران برگزار می شود

همایش نقش رسانه ها در اقتصاد مقاومتی

کد خبر : 641
سه شنبه 19 دی 1391 - 16:52

نخستین همایش ارتباطات، رسانه و روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی روزهای یکم و دوم بهمن ماه امسال در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان بسیج کارگری کشور، دبیر همایش ارتباطات، رسانه و روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برای نخستین بار نقش رسانه ها در اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های اقتصادی در همایشی مورد بررسی قرار می گیرد.
ˈبهرام عبادپورˈ اظهار داشت: این همایش دو روزه با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی ها، صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی، مدیران بانک ها، سازمان ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی، برخی از وزیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اساتید و صاحب نظران مسایل مربوطه برگزار می شود.
وی اضافه کرد در این همایش مباحثات مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و مختصات آن، دلایل طرح اقتصاد مقاومتی و دخیل کردن رسانه ها در تبیین جوانب آن، دامنه تاثیر پذیری اقتصاد مقاومتی، نقش دولت، مردم و بنگاه های اقتصادی و رسانه ها و روابط عمومی ها مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: در کنار این همایش، دستاورد های مرتبط با موضوع اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می شود.
عبادپور گفت: در این همایش همچنین مجموعه حاوی مقالات، مصاحبه ها و معرفی برخی شرکت ها و سازمان های فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های اقتصادی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه