اعلام برائت اصناف و بازاریان :

واکنش بازار به اغتشاش امروز ضدانقلاب

کد خبر : 431
چهارشنبه 12 مهر 1391 - 09:12

جامعه اسلامی اصناف و بازار با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد؛ منافقینی که با اقدامات خود موجب تعطیل‌ شدن بخشی از بازار تهران شدند، پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

ملت هوشیار ایران، انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه قائد اعظم حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای در مسیر نورانی انقلاب مهدوی پیش می رود. بدخواهان بدانند علی رغم توطئه ها و دسیسه های فریبکارانه آمریکا و صهیونیسم بین الملل ملت ایران پیروز است و هیچ خللی در راه تحقق آرمانهای انقلاب نمی توانند پدید آورند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: روز چهارشنبه عده ای از منافقین و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام با ایجاد ارعاب در بازار درصدد تعطیلی بازار برآمدند، خوشبختانه بازاریان مسلمان و متعهد به مقابله آنها برخواستند و توطئه آنان را خنثی کردند. آنها باید بدانند مورد شناسایی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار این نوع اقدامات خائنانه را محکوم می کند و اعلام می دارد علی رغم انتقادهایی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و شخص رئیس جمهور داریم ، تا پای جان از حیثیت نظام و کشور دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان و بویژه منافقان به اهداف خود برسند.

این بیانیه در پایان می افزاید: ما مطمئن هستیم از این شرایط عبور می کنیم و با توانائیهایی که داریم آنچنان مشت محکم بدهان آمریکا و جیره خوارهای آن خواهیم زد تا مدتها فراموش نکنند.

 

همچنین مجامع امور صنفی بازار تهران و شورای اصناف کشور نیز در واکنش به حواشی امروز بازار تهران بیانیه مشترکی را صادر کردند.

 

 متن بیانیه اصناف و بازاریان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار همشهریان عزیز و کسبه و بازاریان متعهد و حامی انقلاب و پیرو راه مقدس امام راحل(ره) می رساند، امروز چهارشنبه12/7/91 عده ای از بازاریان و اصناف تجمعی آرام به منظور بیان مطالب خود به مسئولین اقتصادی کشور برگزار کردند.

لیکن عده ای فرصت طلب و مرتبط با شبکه دلال و بازار سیاه که به دنبال بر هم زدن اوضاع اقتصادی کشور هستند با سوءاستفاده از این تجمع، اقدام به تعرض به اموال عمومی و خصوصی نمودند.

بدین وسیله ضمن اعلام برائت از این حرکت ضدملی و خلاف شرع که مانع از بیان مطالبات برحق معترضین می باشد، همچنان و به طور جدی انتظار داریم که دولت محترم به وظیفه خود عمل نموده و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله)، مراجع معظم تقلید، هرچه زودتر وضعیت را به سامان نمایند.

 

 

 

اخبار مرتبط:

- قمارخانه افشار تعطیل شد/ اراذل اجاره‎ای اطراف بازار را ناامن کردند
ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه