جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

وحدت راهگشای مشکلات کشور است

کد خبر : 6340
شنبه 13 آذر 1395 - 09:56

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در همايش اقتدار و خودباوري بسيجيان گروه تراکتور سازی حوزه بسیج کارگری الحدید سپاه امامت تبریز، حضور مردم در صحنه و وحدت و همبستگی میان مردم را راهگشای مشکلات کشور دانست و گفت: باید ادامه دهنده راه امام و شهدا بوده و کشور را با تفکر بسیجی به قله های پیشرفت برسانیم.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، علی قادری با یادآوری استقبال بی نظیر مردم از حضور در جبهه ها در دوران جنگ تحمیلی، افزود: حضور بسیجیان سلحشور در جبهه ها بود که موجب شکست دشمن شد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور و منطقه، بیان داشت: امروز نیز با رهبری داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور بسیج در صحنه و در کنار دیگر نیروهای مسلح شاهد امنیتی کم نظیر در کشور هستیم.

قادری با اشاره به حضور رزمندگان اسلام به عنوان مستشار نظامی در جبهه مبارزه با تکفیری ها، تصریح کرد: با تدابیر رهبری ما توانسته ایم تهدیدهای دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان دفع کنیمو حقیقتا اگر مدافعین حرم نبودند، اکنون باید در داخل خاک خود با تکفیری های صهیونیستی داعشی مقابله می کردیم.

گفتنی است در پايان این همایش با تجليل از اعضاي فعال گردان عاشورا و برگزيده هاي مسابقه فرهنگي، بيانيه بسيجيان در حمايت از توليد داخلي و واردات بي رويه قرائت شد.

 

منبع خبر/ بسیج نیوز

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه