فرمانده بسیج کارگری در نشست فرهنگی کارخانه کک سازی مطرح کرد :

ویروس فرهنگی گاهی از آسیب های جسمانی اثراتی عمیق تر دارد

کد خبر : 9801
چهارشنبه 8 آذر 1396 - 09:53

حسین باقری گفت : وجود کارگر سالم و مصون از بیماری های فرهنگی از مقدمات اساسی در بهره وری است لذا در کار فرهنگی پیشگری در اولویت اول قرار دارد زیرا خطر ویروس های فرهنگی انچنان زیاد است که گاهی سال ها طول می کشد که این ویروس ها دفع گردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،نشست فرهنگی بصیرتی کارگران بسیجی کارخانه کک سازی زرند در محل این کارخانه برگزار گردید دکتر محمد مسلمی  معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان نیز سخنران این مراسم بود .

حسین باقری فرمانده بسیج کارگری که از مدعوین این مراسم بود دقایقی در جایگاه سخنران قرار گرفت و گفت  : هدف از نشست های فرهنگی مصون سازی و  واکسینه کردن کارگران از آسیب های اجتماعی  و فرهنگی  است وبا تمام توان  به دنبال توانمند سازی  کارگران در برابر انواع تهدیدات فرهنگی، اجتماعی و مجازی هستیم .

وی با اشاره به ضرورت کا رفرهنگی در کارخانجات گفت : همان گونه که خانه بهداشت در کارخانه ها به منظور حفظ سلامتی کارگران ایجاد شده است ، پایگاه مقاومت بسیج نیز به مثابه خانه فرهنگ کار سالم سازی فرهنگی کارگران را دنبال می کند .

باقری در پایان خاطر نشان کرد : وجود کارگر سالم و مصون از بیماری های فرهنگی  از مقدمات اساسی در بهره وری است لذا در کار فرهنگی پیشگری در اولویت اول قرار دارد زیرا خطر ویروس های فرهنگی انچنان زیاد است که گاهی سال ها طول می کشد که این ویروس ها دفع گردند .

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه